۲۰ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف، ضبط گردید

12:32 - 15 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۴۹۰
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۰ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در بازرسی از یک انبار در زاهدان خبر داد.

۲۰ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف، ضبط گردیدبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ" علی سرحدی " گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سطح شهر زاهدان توسط فردی سودجو موضوع در دستور کار تیمی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از شناسایی محل در محدوده شهرک صنعتی زاهدان با هماهنگی قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو و مرکز بهداشت وارد عمل شدند.

سرهنگ سرحدی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار ۲۰ تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی از قبیل لواشک، خرمای خشک، آلوچه، ژله، گز، ۱۰۰ هزار عدد بر چسب تقلبی کالا و ۹ دستگاه تولید لواشک غیر بهداشتی کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی انبار پلمب و گرداننده آن پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *