می‌خواهیم در مسابقات انتخابی المپیک تاریخ‌سازی کنیم/ ممکن است به ایران برگردم!

10:10 - 15 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۳۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مهدی یزدان‌خواه ملی‌پوش واترپلو گفت: از لحاظ اردویی توقع داشتیم وضعیت برای ما بهتر شود که چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.

مهدی یزدان‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: شرایط تیم ملی واترپلو بد نیست البته از لحاظ اردویی توقع داشتیم وضعیت برای ما بهتر شود که چنین اتفاقی رخ نداده است. پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وعده‌های زیادی دادند اما متاسفانه با وجود گذشت یک سال از این موضوع تاکنون هیچ کدام از قول‌ها اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: هفت ماه تا شروع مسابقات انتخابی المپیک زمان است و به دلیل شرایط نامناسب اردو الکساندر چیریچ، درخواست کرد از بازیکنانی که تحمل این وضعیت را ندارند، می‌توانند بدون مشکل خاصی اردو را ترک کنند. با وجود تمام این سختی‌ها تمام رویایم حضور در المپیک توکیو است، چون بالاتر از مسابقات المپیک هیچ رویداد دیگری وجود ندارد. مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا قرار است در یک دوره با هم برگزار شود و تمام تلاش ما بر این است تا پس از ۲۰ سال باردیگر ایران را صاحب مدال کنیم.

ملی‌پوش واترپلو تصریح کرد: چین، قزاقستان، ژاپن و سنگاپور از تیم‌های مدعی هستند که در مسابقات انتخابی المپیک می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند. خیلی دوست داریم برای نخستین‌بار رشته واترپلو را المپیکی کنیم تا از این بابت تاریخ‌سازشویم، اگر هم این اتفاق نیفتد در واقع با امکانات موجود چیزی از دست ندادیم. تا الان تمام سختی‌ها را تحمل کرده‌ایم و کسی برای ما کاری انجام نداده است. شرایط موجود خیلی راضی‌کننده نیست، به ما قول دادند ما را استخدام می‌کنند اما این امر تاکنون به وقوع نپیوسته است.

یزدان‌خواه  در خصوص شرایط خود در لیگ صربستان گفت: سال گذشته در تیم استاری‌گراد صربستان حضور داشتم اما برای امسال شرایطم متفاوت است و بعید می‌دانم در این تیم بمانم. از چند تیم اروپایی پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام و از همه مهم‌تر اینکه به دلیل مشغله تحصیلی ممکن است قید بازی در اروپا را بزنم و به ایران بازگردم. تا ماه آینده تکلیفم را مشخص خواهم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *