رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیر سپهری: دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی دفاعی ما قابل آزمودن نیست

13:58 - 14 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۲۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی دفاعی ما قابل آزمودن نیست و قطعا اولین اشتباه آن‌ها، آخرین اشتباه‌شان خواهد بود.

امیر سپهری: دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی دفاعی ما قابل آزمودن نیستگروه سیاسی ؛ امیر سرتیپ دوم «ابوالفضل سپهری» در مراسم صبحگاه این نیرو در جمع فرماندهان و کارکنان این ستاد اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‎ها، دشمن را به این نتیجه رسانده است که هرگونه حماقتی کند هزینه‌های زیادی را برای او دارد.

وی افزود: دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی دفاعی ما قابل آزمودن نیست و قطعا اولین اشتباه آن‌ها، آخرین اشتباه‌شان خواهد بود.

معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی ادامه داد: واهمه و بیم دشمن از اقدام نظامی بر علیه کشورمان، حاصل تجربه حدود سه هزار روز ایثار، ایستادگی و استقامت امت قهرمان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ دوم سپهری خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن در مقابل اراده پولادین فرزندان این سرزمین عاجز مانده است به دلیل مولفه‌های قدرت بازدارندگی است که ایران اسلامی با اتکا به قدرت نیرو‌های مسلح به دست آورده است.

رئیس ستاد و معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی در پایان تصریح کرد: ریشه دشمنی استکبار با ما موشک و تجهیزات، انرژی هسته‌ای و رعایت حقوق بشر ایران اسلامی نیست، بلکه علت اصلی دشمنی استکبار با ایران اسلامی، باور‌های انقلابی و دینی ما است و تا مادامی که بر این باور‌ها باشیم این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *