کشف ۳ تن مواد مخدر طی هفته گذشته

14:02 - 14 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۱۸۳
جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی، گفت: طی هفته گذشته بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضربات سنگینی بر پیکره قاچاقچیان مواد مخدر وارد شده است.

کشف ۳ تن مواد مخدر طی هفته گذشتهبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ"سعید دادگر" در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: طی هفته گذشته مبارزه بی امان کارکنان پلیس با سوداگران مرگ توفیقات خوبی داشته و منجر به کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام چند باند حمل و جابه جایی مواد مخدر در استان شده است.

وی با تقدیر از اقدامات جهادی کارکنان پلیس خراسان جنوبی ادامه داد: خداوند را شاکریم که در لباس مقدس نیروی انتظامی فرصت خدمتگزاری به مردم را به ما عنایت کرده است و بابت این نعمت باید قدردان و شکرگزار باشیم.

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در عرصه‌های ایثار و از جان گذشتگی، مأموران پلیس همیشه پیش قدم هستند و دست خدا برای یاری در مأموریت‌های ما مشهود است و اعتقاد داریم که اگر کار برای رضای خداوند باشد قطعا خداوند ما را یاری خواهد کرد.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: امنیت و اقتدار مرز‌های حساس و شکننده‌ای دارند که بایستی با خودسازی مراقبت کنیم که این اقتدار همراه با غرور نباشد و خدا و شهدای مظلوم نیروی انتظامی را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *