احتمال ایجاد تغییر در شروع لیگ یک/ اکثر باشگاه‌ها آماده نیستند

11:44 - 14 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۱۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قرعه‎کشی بازی‌های لیگ یک برگزار شده و تقویم شروع مسابقات در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است، اما هنوز نیمی از تیم‎ها، مهیای حضور در این تورنمنت نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، فصل جدید لیگ یک قرار است از ۲۶ مرداد در شهر‌های مختلف آغاز شود، اما تعداد زیادی از باشگاه‌های لیگ یکی هنوز آمادگی کامل برای شروع کار خود در این رقابت‌ها را ندارند.

برخی از تیم‌ها به تازگی مالکیت یا مدیریت خود را تغییر داده اند، تعدادی از باشگاه‌ها به مالکان یا مدیران جدید واگذار شده اند و بعضی از تیم‌ها هنوز بازیکنان خود را ثبت نکرده اند. باشگاه‌هایی مثل علم و ادب تبریز یا رایکا بابل هم به تازگی مشغول ثبت اطلاعات باشگاه‌های خود هستند. از سوی دیگر، هنوز تکلیف مدیریت چند تیم از جمله کارون اروند خرمشهر روشن نیست. باشگاه هایی مثل استقلال خوزستان، ملوان بندرانزلی، خوشه طلایی ساوه و... هم به مرز آمادگی نسبی برای شروع مسابقات نرسیده اند. 

تماس تعدادی از مدیران و مربیان با مسئولان کمیته برگزاری لیگ یک و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در راستای ایجاد تغییر در زمان شروع بازی‌ها نیز به همین علت است. تنها تعداد انگشت شماری از باشگاه‌ها که تمرینات خود را از یک ماه قبل آغاز کرده اند، مهیای شروع فصل هستند، ولی اکثر تیم‌ها همچنان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و با این شرایط، مشخص نیست که آیا واقعا لیگ در همان روز آغاز خواهد شد یا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خاطر فشار باشگاه ها، مجبور به تغییر در زمان بازی‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *