بازداشت سه پرستار و یک نگهبان بیمارستان تامین اجتماعی در پی ربوده شدن یک نوزاد

16:36 - 12 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۶۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت سه پرستار و یک نگهبان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان در خصوص ربودن یک نوزاد خبر داد.

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از بازداشت سه پرستار و یک نگهبان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان در خصوص ربودن یک نوزاد خبر داد و بیان کرد: در این ماجرا خانمی با پوشش پرستار وارد بیمارستان تامین اجتماعی شهریار شد و اقدام به ربودن یک نوزاد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع در همان بدو امر شخصا در بیمارستان حضور پیدا کرده و موضوع را مورد بررسی قرار دادم، در حال حاضر پرونده در عملیات ویژه اداره آگاهی پلیس غرب استان تهران در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: کلیه مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی پیگیری این موضوع را بطور جد در دستور کار قرار داده و امیدواریم تا در آینده نزدیک بتوانیم خبر‌های خوبی را به خانواده این نوزاد و مردم اطلاع رسانی کنیم.

عسگری پور اذعان کرد: یکی از دلایل اصلی این اتفاق اهمال و سهل انگاری مسئولان بیمارستان و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان بوده که متاسفانه اجازه دادند این شخص که هیچگونه رابطه خویشاوندی با بیمار و یا حتی رابطه استخدامی با بیمارستان نداشته به راحتی به اتاق‌های استراحت خانم‌هایی که پس از زایمان در آن‌ها بستری بودند، مراجعه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار تن از پرسنل بیمارستان در پی سهل انگاری بازداشت شده‌اند، اظهار کرد: سه تن از پرستاران شیفت شب و یکی از نگهبانان بیمارستان در این خصوص بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار در ادامه اظهار کرد: حسب تحقیقات صورت گرفته دوربین‌های بیمارستان در پی صاعقه‌ای که ایجاد شده بود سوخته بودند و تنها دوربین و فیلمی که اکنون در فضای مجازی منتشر شده مربوط به سالنی است که شخص رباینده در آنجا تردد داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد گفت: به لحاظ محرمانه بودن تحقیقات نمی‌توانیم جزئیات آن را بیان کنیم.
 
بیشتر بخوانید:
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *