کشف ۶۲۰ کیلو تریاک از سوداگران مرگ

13:18 - 12 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۵۰۰
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی با همکاری دریابانی یک محموله ۶۲۰ کیلویی تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

کشف ۶۲۰ کیلو تریاک از سوداگران مرگبه گزارش گروه جامعه ،سردار "خلیل واعظی"اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدراستان پس از تلاش‌های شبانه روزی موفق شدند یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای در امر تهیه و توزیع مواد در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد، یک باند سازمان یافته و منسجم در صدد تخلیه یک محموله تریاک در سواحل بندر ریگ است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با رصد اطلاعاتی مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر، محموله فوق را در یکی از جزایر اطراف بندر ریگ تخلیه و قصد دارند در فرصت مناسب به استان‌های همجوار انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان گناوه با همکاری پایگاه دریابانی با بازرسی محل موردنظر ۲۲ گونی حاوی ۶۲ بسته ۱۰ کیلوگرمی تریاک به وزن ۶۲۰ کیلوگرم را کشف کردند.

سردار واعظی گفت: یک فروند قایق موتوری و ۲ دستگاه موتورسیکلت در این رابطه توقیف، یک متهم دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *