رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

باید زحمت بکشیم تا بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم/ سماکین از راه دور به ما برنامه تمرینی می‌دهد

10:59 - 12 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۴۰۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: باید زحمت بکشیم تا بتوانیم موفق شویم که سهمیه حضور در المپیک توکیو را به دست بیاوریم.

گلنوش سبقت‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط خود اظهار داشت: خداراشکر شرایطم خیلی خوب است و روزی دو نوبت تمرین می‌کنم تا به وضعیت ایده‌آلی که خودم توقع دارم دست یابم تا بتوانم با بهترین شرایط به جام‌جهانی ریو بروم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا جام‌جهانی ریو حدود سه هفته زمان باقی مانده تمام تلاشم را می‌کنم که در تمرینات به شرایطی که مدنظر کادرفنی است برسم تا یکی از نفرات اعزامی به برزیل باشم. فدراسیون تصمیم گرفته به دلیل مشکلات مالی تیراندازان کمتری را راهی برزیل کند و با این اتفاق ملی‌پوشان سخت در تلاشند تا در لیست تیم ملی جای داشته باشند.

عضو تیم ملی تیراندازی در خصوص اینکه آیا شانس گرفتن کسب سهمیه المپیک در جام‌جهانی ریو را داریم یا خیر، تصریح کرد: پیش‌بینی کردن کار درستی نیست و از طرف دیگر چون نفرات نیز برای حضور در ریو کاهش یافته خیلی عاقلانه نیست که بگوییم می‌توانیم حتما دو سهمیه کسب کنیم زیرا همزمان رقابت‌کردن با صد نفر سخت است، اما امیدمان به خدا است و در روز مسابقه تلاش می‌کنیم تا در حد توانمان عملکرد خوبی داشته باشیم. کشورهای دیگر از لحاظ تمرینی، اردویی و فشنگ مشکل ما را ندارند، ولی با این حال باید زحمت بکشیم تا بتوانیم سهمیه بگیریم. خیلی کشورها هستند که هنوز موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشده‌اند و یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به از دست رفتن سهمیه المپیک شود.

سبقت‌الهی در خصوص حضور نداشتن سماکین در تمرینات تیم ملی اظهار داشت: سماکین از راه دور و در کشورش برنامه‌های تمرینی را به  ما می‌دهد تا براساس آن تمرینات‌مان را دنبال کنیم، البته مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا قرارداد او را تمدید کنند. امیدوارم شرایط هر چه هست به نفع تیراندازی اتفاق بیفتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *