تغییرات قریب الوقوع در سمت‌های کلیدی در امارات

13:35 - 10 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۱۴۱
سایت اطلاعاتی تاکتیکال ریپورت از تغییرات قریب الوقوع در ساختار حکومتی امارات خبر داد.
تغییرات قریب الوقوع در سمت‌های کلیدی در امارات به گزارش گروه بین الملل ؛ گزارش‌ها حاکی از وقوع تغییرات عمده در ساختار حکومتی و پست‌های کلیدی امارات در آینده‌ای نزدیک است.

به گزارش سایت اطلاعاتی تاکتیکال ریپورت، «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی خود را برای تصدی سمت حاکم «ابوظبی» آماده می‌کند.

بر این اساس «محمد بن زائد آل نهیان» ولیعهد ابوظبی و نائب فرمانده کل قوای مسلح امارات به عنوان حاکم جدید ابوظبی معرفی خواهد شد و «خلیفه بن زائد آل نهیان» رئیس امارات که پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۰۴ به این سمت رسید، از حاکمیت ابوظبی برکنار می‌شود و باید در میانه اختلافات بسیار ولیعهد جدیدی برای این شهر تعیین کند.

خلیفه بن زائد که در سال ۲۰۱۴ دچار سکته مغزی شده بود، تا سه سال در انظار عمومی حاضر نشد. وی هم اکنون نیز به ندرت در مجامع عمومی حاضر می شود.

بسیاری بر این باورند که حاکم واقعی امارات «محمد بن راشد آل مکتوم» نخست وزیر و نائب رئیس امارات و نیز حاکم دبی برادر ناتنی بن زاید است.

امارات که به عنوان متحد کلیدی ائتلاف سعودی پیشتر در پی افزایش اختلافات با عربستان سعودی و نیز ناکامی در کسب اهداف از پیش تعیین شده در یمن، از تغییر استراتژی نظامی این کشور در یمن به دیپلماسی خبر داده بود، اکنون با موج جدید تغییرات در عرصه داخلی مواجه شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *