رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رییس سازمان حج و زیارت: رضایت ۹۰ درصدی زائران از خدمات / خدمات دهی به حجاج روند مطلوبی دارد

17:08 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۰۴۴
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: براساس ارزیابی که حوزه نمایندگی، ولی فقیه از زائران انجام داده است تا کنون ۹۰ درصد حجاج از نحوه خدمات دهی در حوزه‌های اجرایی و فرهنگی رضایت دارند.

روند خدمات دهی به حجاج مطلوب استبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، رشیدیان که امروز قبل ظهر به همراه حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به بیت الله الحرام رفته بودند، در جمع خبرنگاران گفت: این رقم رکورد خوبی است هر چند راه برای اصلاح و بهتر شدن فضای کار وجود دارد.


وی اظهار کرد: در شرایطی که در یک کشور خارجی خدمات می‌دهیم و بسیاری از امور و مباحث در کنترل و اختیار ما نیست همانند مشکل مسکن در مدینه که به خاطر تخریب‌های اطراف حرم و عدم ساخت و ساز‌های جدید با مشکل مواجه بودیم، اما همه تلاش برای ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران انجام شده و می‌شود.


رشیدیان با اشاره به مطلوب بودن عملیات حج تمتع تاکنون گفت: عملیات حج امسال از شرایط خوبی برخوردار بوده و به صورت روان انجام شده است.


رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در روز‌های آتی با ورود تمامی زائران شاهد اوج عملیات حج به ویژه در ایام تشریق خواهیم بود که برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.


رشیدیان با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام گرفته برای ایام تشریق و حضور زائران در مشاعر مقدسه اظهار کرد: امسال برنامه‌های خود را در این خصوص زودتر از سال گذشته آغاز کرده ایم و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده خیام و چادر‌های عرفات را ۱۰ زودتر تحویل گرفته‌ایم.


وی توضیح داد: هماهنگی نهایی برای نقل ترددی، تقسیم بندی مناطق در منا، ایجاد هماهنگی میان مکاتب ۹ گانه و موسسه مطوفین برای خدمات به حجاج بخش‌های دیگری از برنامه ریزی‌های انجام شده است.


رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد: در این روز‌های باقی‌مانده روند انجام امور بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته به ویژه در ایام تشریق به نحو احسن انجام شود.


رشیدیان  تصریح کرد: البته ما محدودیت‌هایی در بحث مکان (کمبود فضا) در منا داریم که امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اثرات این موضوع را کاهش دهیم.


وی عنوان کرد: در موضوع حمل و نقل درون شهری و خدمات درمانی نیز روند مناسبی را در خدمات رسانی به زائران شاهد هستیم؛ امیدواریم این خدمات تا انتها به صورت مناسبی انجام پذیرد و رضایت زائران را شاهد باشیم.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *