رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در بحرین شرایط سختی داشتیم/ همه بازیکنان تیم جوانان باید از خدمت سربازی معاف شوند

16:18 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۰۱۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
اکبر محمدی سرپرست تیم والیبال جوانان گفت: ما در بحرین مشکلات زیادی داشتیم و حتی به دلیل کیفیت پایین غذای هتل مجبور شدیم از بیرون غذا تهیه کنیم.

در بحرین شرایط سختی داشتیم/ همه بازیکنان تیم جوانان باید از خدمت سربازی معاف شونداکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص صحبت‌های افشین داوری که گفته بود پاداش جوانان والیبالیست ایران را که قهرمان جهان شده بودند، پرداخت کرده، اظهار داشت: پاداشی که داوری به آن اشاره می‌کند مربوط به پاداشی است که برای هر برد به بازیکنان پرداخت می‌کردیم و این پاداش را نمی‌توان پاداش قهرمانی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: به هر بازیکن حدود هزار دلار پاداش  رسیده است. انتظار این است که پاداشی که متناسب با عنوان قهرمانی جهان باشد به تیم پرداخت شود.

سرپرست تیم والیبال جوانان در مورد میزبانی بحرین از مسابقات جوانان جهان، گفت: ما در بحرین مشکلات زیادی داشتیم. به عنوان مثال کیفیت غذای هتل اصلا مناسب نبود و به همین دلیل مجبور شدیم از بیرون غذا تهیه کنیم.حتی خودرویی که برای تیم در نظر گرفته بودند هم بسیار کوچک بود و بازیکنان تیم جوانان که قد و قامت بلندی هم دارند به سختی سوار آن می‌شدند.  اینکه پنج بازی تیم ایران را نه تنها پخش مستقیم نداشت بلکه از آنها تصویربرداری هم نشد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: قانون معافیت بازیکنان تیم جوانان خبر خوشی بود که به آنها داده شد اما این تیم کار بسیار بزرگی انجام داده و علاوه بر این معافیت باید پاداش دیگری هم برای اعضای این تیم در نظر گرفت. ضمن اینکه دو بازیکن تیم جوانان به نام‌های مهران فیض و بردیا سعادت هم باید مشمول این معافیت قرار بگیرند، چون این دو بازیکن هم عضوی از تیم جوانان بودند و برای قهرمانی تیم تلاش زیادی کردند اینکه آنها چون مشمول نیستند پس نمی‌توانند معاف شوند منطقی نیست چرا که بالاخره در آینده مشمول خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *