بررسی و رفع مشکلات ۴ شرکت تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

8:37 - 11 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۰۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید از بررسی مشکلات چند شرکت تولیدی اعم از شرکت تولیدی و طراحی الکتروایمن طرح، شرکت شیرین نشاط آذربایجان، شرکت اطلاعات پردازان و گاوداری شیری واقع در شهرستان خوی خبر داد.

بررسی مشکلات شرکت تولیدی و طراحی الکترو ایمن طرح و شرکت شیرین نشاط آذربایجان در خویگروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید از بررسی مشکلات چند شرکت تولیدی اعم از شرکت تولیدی و طراحی الکترو ایمن طرح، شرکت شیرین نشاط آذربایجان، شرکت اطلاعات پردازان و گاوداری شیری واقع در شهرستان خوی خبر داد.

وی گفت: مقرر شد که در روز‌های آتی اقدامات عملی توسط طرفین اجرا شود و واحد‌های تولیدی، کار و فعالیت اقتصادی خود را به تدریج شروع کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت کار ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این ستاد سعی خواهد شد از تمامی ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره برداری شود.

گروسی گفت: هدف از تشکیل جلسات ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رفع مشکلات تولیدکنندگان است که در موارد خاص با توجه به موضوعات ورود پیدا می‌کند تا اختلافات را بررسی و مشکلات را رفع نماید.

بیشتر بخوانید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *