گسترش فعالیت گل فروشی‌های اینترنتی بدون مجوز

13:02 - 21 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۸۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه با بیان اینکه اکثر گل فروشی‌های اینترنتی بدون مجوز از اتحادیه در حال فعالیت اند گفت: تنها گل فروش‌های اینترنتی که دارای واحد صنفی هستند با مجوز از اتحادیه فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، فروش اینترنتی گل های طبیعی چند سالی است که در فضای مجازی رونق پیدا کرده است.
 
در این بین فعالیت برخی از گل فروشی های اینترنی  بدون مجوز از اتحادیه مربوطه در جریان است که در صورت شکایت از این فروشگاه ها امکان رسیدگی را برای مشتریان سخت می کند.
 
در همین راستا اکبر شاهرخی در گفت‌وگو با ، در خصوص فروش اینترنتی گل‌های طبیعی اظهار کرد: در حال حاضر برخی از سایت‌های فروش گل اینترنتی بدون مجوز از اتحادیه در حال فعالیت هستد که این موضوع مشکلاتی به همراه داشته است.
 
وی افزود: برخی افراد با توجه به تصاویر گل‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی گل سفارش می‌دهند، اما هنگام دریافت نوع گل‌های دریافتی با توضیحات در سایت یا تصاویر هم خوانی ندارد که این امر موجب نارضایتی آن‌ها می‌شود.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه با بیان اینکه شکایات بسیاری در خصوص فروش گل‌های اینترنتی به اتحادیه گزارش می‌شود اظهار کرد: واحد‌های بدون مجوز جا و مکان معینی ندارند از این روز رسیدگی به شکایات قابل بررسی نیست، اما افراد در صورتی که از واحد‌های مجاز گل خریداری کنند می‌توانند شکایات خود را پیگری کنند.
 
شاهرخی خاطرنشان کرد: اکثر گل فروشی‌های سطح شهر به طور اینترنتی نیز گل عرضه می‌کنند که افراد می‌توانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند در صورت تخلف کمیسیون شکایت سریعا برای رسیدگی اقدام خواهند کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *