مقدمات استقرار زائران در عرفات و منا انجام شد

17:24 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۶۸۲
نصرالله فرهمند اعلام کرد: مقدمات استقرار زائران در صحرای عرفات و منا به انجام رسید و در این راستا مدیران مجموعه‌ها و کاروان از محل خیمه‌ها و استقرار کاروان‌های خود بازدید کردند.

مقدمات استقرار زائران در عرفات و منا انجام شدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، فرهمند گفت: در حال حاضر نقشه‌های خیام عرفات بین مدیران مجموعه‌ها توزیع شد و آنان با حضور در محل خیام نسبت به تطبیق این نقشه‌ها با محل استقرار کاروان‌ها اقدام کردند.


وی اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقدامات این حوزه نسبت به سال‌های قبل خیلی زودتر شروع شد و به انجام رسید، خیمه‌ها برپا شد و محل‌های استقرار کاروان‌ها در خیام مشخص و مدیران هم فضا‌های اسکان زائرانشان را بازدید و با نقشه‌های دریافتی تطبیق دادند و در این رابطه توجیه شدند.


مدیر عملیات حج ۹۸ ادامه داد: در عین حال اقدام موثر دیگر در راستای تسهیل امور و رفاه بیشتر زائران ارتقا و بهبود سیستم‌های سرمایشی خیام است که تجهیزات خنک کننده سنگین با کارآیی خوبی فراهم شده و با توجه به اینکه در این ایام شاهد دمای بالای مردادماه در صحرای منا و عرفات هستیم وجود سیستم‌های خنک کننده که بهتر از سال‌های گذشته است می‌تواند به بهبود شرایط زائران و انجام بهتر و توام با آسایش بیشتر اعمال کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *