رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۴ نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند

16:00 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۶۶۹
۴ نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (سه‌شنبه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است که تاکنون ۴ کشتی‌گیر کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته‌اند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی عرب در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر استفان شتریوف از مقدونیه را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر از سد ولادیسلاو نیکاندروف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. عرب در این دیدار به مصاف مراد هاگوردیف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم علی قلی‌زادگان در دور اول مقابل ریاد اصلان اف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد. وی در دور بعد مقابل جهانگیر آخماجانوف از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را به دست آورد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان‌الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۵ جنیک آستاریان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی و در یک کشتی نزدیک با نتیجه یک بر یک از سد یوشینسوکه اویاگی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. حریف الهی در این دیدار فرهاد کریملی از کشور آذربایجان است.

در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل، ولی‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر بارتلومیج ریبزینسکی از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد پیتار میهوف از بلغارستان گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. ولی‌پور در این مرحله به مصاف کریستین بیرو از رومانی می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم سهیل یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر داویده کاسو از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل عمر آگتاس از ترکیه با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مونو داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. لیوا گئورگیان از ارمنستان حریف یوسفی در دیدار نیمه‌نهایی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *