کشف ۷۵۴ کیلو مواد افیونی در فارس

14:59 - 08 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۶۰۷
فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش مأموران انتظامی، ۷۵۴ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

کشف ۷۵۴ کیلو مواد افیونی در فارسبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، رهام بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی به سمت شهر شیراز مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مأموران به یکی از ورودی‌های شهر شیراز اعزام شدند، افزود: هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، ماموران به یک وانت مزدا مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس، گفت: با تلاش مأموران و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۳۳۹ کیلو حشیش کشف شد؛ در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

سردار حبیبی اظهار داشت: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان نی ریز از خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران به محور "صالح آباد - آباده طشک" اعزام و به صورت نامحسوس، عبور ومرور خودرو‌ها را تحت کنترل قرار دادند، افزود: در این هنگام راننده یک پژو ۴۰۵ با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را توقیف کردند؛ در بازرسی از این خودرو، ۲۲۳ کیلو تریاک کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حبیبی در ادامه به کشف مقادیری تریاک در شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان طی ۲ عملیات جداگانه، ۲ خودرو تریلی و سمند حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *