کسب جایزه اساطیر مارکا توسط رونالدو /CR7 بدنبال توپ طلا

23:13 - 07 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۴۲۰
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۴ ساله یوونتوس جایزه اساطیر مارکا را دریافت کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، نشریه مارکا از سال ۱۹۹۷ جایزه‌ای تحت عنوان جایزه اساطیر مارکا به ورزشکاران موفق اهدا می‌کند. کریستیانو رونالدو امسال با کسب قهرمانی در لباس یوونتوس در ایتالیا تبدیل به اولین بازیکنی شد که در سه لیگ معتبر سری آ، لالیگا و لیگ برتر به قهرمانی دست یافته و به همین دلیل امسال این جایزه به وی تعلق گرفت.

کسب جایزه اساطیر مارکا توسط رونالدو /CR7 بدنبال توپ طلا

جالب اینجاست اگرچه سال گذشته اخباری در مورد رابطه بد رونالدو و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به گوش می‌رسید، اما آن‌ها در جریان این مراسم یکدیگر را بغل کرده و عکسی به یادگار گرفتند تا نشان دهند اختلافی بین آن‌ها وجود ندارد.

رونالدو بعد از دریافت این جایزه گفت: "این جایزه در یک جای بسیار زیبا در موزه من قرار خواهد گرفت. مادرید برای من شهری ویژه است، من مسافرت‌های زیادی رفته ام، اما معدود شهر‌هایی برای من مانند مادرید هستند. این جایزه ناشی از عملکردی است که من در رئال مادرید داشته ام. این یک جایزه اسپانیایی است و باعث خوشحالی من شده است. از همه کسانی که به من در دستیابی به این عنوان کمک کرده اند تشکر می‌کنم. این جایزه برای من یک افتخار بزرگ است و امیدوارم به زودی به مادرید برگردم.

کسب جایزه اساطیر مارکا توسط رونالدو /CR7 بدنبال توپ طلا

هنوز هم امیدوارم توپ طلا را کسب کنم. ترک رئال مادرید برای من آنهم در ۳۳ سالگی و بعد از ۹ سال بازی کردن در این تیم دشوار بود، زیرا من در رئال مادرید نشان داده شدم. البته در نهایت اتفاقات خوبی برایم رقم خورد، زیرا در لیگ ایتالیا، کوپا ایتالیا و لیگ ملت‌های اروپا موفق به کسب قهرمانی شدم و یکی از بهترین فصل‌های من رقم خورد. دلم هم برای منچستریونایتد و هم رئال مادرید تنگ شده، اما ۹ سال برای رئال مادرید بازی کردم، فرزندانم اینجا متولد شدند و طبیعتا بیشتر دلتنگ این تیم هستم. "

 

منبع: ورزش سه

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *