عصبانیت نتانیاهو از گزارش آژانس درباره ایران

13:05 - 14 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۱۴۷
عصبانیت نتانیاهو از گزارش آژانس درباره ایران
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امروز کابینه این رژیم ادعاهایی را درباره موضوع هسته‎ای ایران مطرح کرد.

خبرگزاری میزان – بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه این رژیم در واکنش به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران، ادعا کرد: تسلیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برابر ایران لکه‌ای بر رفتار آن است.

او در بخشی دیگر مدعی شد: اگر آژانس به یک سازمان سیاسی تبدیل شود، نظارت آن بر ایران و گزارش‌های آن بی‌معنی است.

نتانیاهو با اشاره به اینکه دو وزیر کابینه اخیرا از یک سفر بسیار مهم از آمریکا بازگشتند، ادعا کرد که ما در برابر ایران و دیگران بیکار نماندیم و نخواهیم بود.

نتانیاهو همچنین درباره موضوع هلاکت ۳ نظامی صهیونیست به دست سرباز مصری، می‎گوید که حادثه مذکور یک حمله تروریستی فاجعه بار بود.

به گزارش «رویترز»، نتانیاهو همچنین خواستار انجام تحقیقات کامل شد و گفت: اسرائیل پیام روشنی را به دولت مصر مخابره کرد؛ ما انتظار داریم که تحقیقات مشترک جامع و کامل باشد.

نتانیاهو مدعی شد که حادثه منجر به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در مرز مصر یک حادثه تروریستی مرتبط با قاچاق مواد مخدر بود و رژیم صهیونیستی رویه‌ها و روش‌های عملیاتی خود را برای کاهش قاچاق و عدم تکرار چنین حوادثی دارد.

این در حالی است که منابع مختلف صهیونیستی از همان ابتدای وقوع حادثه اعلام کردند که این رویداد با انگیزه‌های امنیتی بوده است.

یک سرباز مصری روز گذشته طی درگیری چند ساعته در گذرگاه «نیتسانا» ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

گذرگاه «نیتسانا» در سال ۱۹۸۲ پس از توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و مصر ساخته شد؛ اگرچه این گذرگاه معمولا محل قاچاق مواد مخدر است، اما منابع نظامی صهیونیست به رسانه عبری «یدیعوت آحرونوت» گفته اند که ارتباط حادثه مذکور با قاچاق مواد مخدر بعید است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *