رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‎وگو|

نماینده جهاد اسلامی: جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی یک شکست بزرگ بود

7:30 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۶۶۰
نماینده جهاد اسلامی: جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی یک شکست بزرگ بود
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران می‎گوید جنگ اخیر غزه برای رژیم صهیونیستی یک شکست بزرگ بود و گروه‎های مقاومت توانستند بسیاری از مناطق مهم اراضی اشغالی را هدف قرار بدهند.

درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروه‎های مقاومت در نوار غزه پس از شهادت شیخ «خضر عدنان»، عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین که در اعتراض به بازداشت خودسرانه و غیر قانونی دست به اعتصاب‌ غذا در اسارت رژیم صهیونیستی زده بود، تشدید و به تبادل آتش بین ۲ طرف منجر شد.

گروه‎های فلسطینی در این دور از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه موفق شدند مناطقی مهم از اراضی اشغالی از جمله «تل آویو» را هدف عملیات راکتی قرار دهند.

در همین رابطه ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان معتقد است که با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار غزه اما شکنندگی امنیت اراضی اشغالی تحت عملیات راکتی گروه‎های مقاومت بیش از پیش مشخص شد.

ابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر نوار غزه به طور وحشیانه خانواده‎های فلسطینی را هدف حمله قرار داد، گفت: با این وجود رژیم صهیونیستی انتظار نداشت که سطح تبادل آتش به این حد برسد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این دور از حملات دست به ترورهای فردی در غزه زد که این اقدام به مثابه یک قتل‎ عام واقعی است، تاکید کرد: جهاد اسلامی به این جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ داد و توانست مناطق زیادی و شهرهای مهمی را در اراضی اشغالی هدف قرار بدهد.

ابوشریف، تاکید کرد: جهاد اسلامی در عملیات خود توانست خطوط قرمز رژیم صهیونیستی را مانند قدس و «تل آویو» هدف قرار بدهد و خسارت‎های زیادی به این رژیم وارد کند.

مقام ارشد جهاد اسلامی در ایران در بخشی دیگر، گفت: آنچه که این روزها در اراضی اشغالی مشاهده می‎شود اختلافات داخلی است که پس از آتش بس نیز بیش از پیش بروز کرد.

وی تاکید کرد: جنگ اخیر غزه برای رژیم صهیونیستی یک شکست بزرگ بود.

ناصر ابوشریف با اشاره به اینکه همکاری میان جهاد اسلامی، حماس و گروه‎های فلسطینی باعث شد تا کمترین خسارت به این جنبش وارد شود، اظهار کرد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه بار دیگر تضعیف بازدارندگی این رژیم را که اکنون در صحنه داخلی هم قابل مشاهده است، نشان داد.

این مقام جنبش جهاد اسلامی، بیان کرد: مقاومت قدرتمندتر از همیشه در این درگیری ظاهر شد و با اتحاد خود و با وجود تقدیم شهدا، در مقابل اشغالگران ایستادگی کرد.

نماینده جهاد اسلامی در پایان گفت: گروه‎های مقاومت فلسطینی در زمان حملات صهیونیست‎ها با اتحاد خود در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *