جنبش جهاد اسلامی فلسطین: جنایات رژیم صهیونیستی منجر به تداوم راه مقاومت تا آزادی کامل خاک فلسطین می‌شود

17:23 - 05 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
جنبش جهاد اسلامی فلسطین: جنایات رژیم صهیونیستی منجر به تداوم راه مقاومت تا آزادی کامل خاک فلسطین می‌شود
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات رژیم صهیونیستی منجر به تداوم راه مقاومت و انقلاب تا آزادی کامل خاک فلسطین و همچنین آزادی مقدسات اسلامی و مسیحی و مسجد الاقصی می‌شود.

خبرگزاری میزان_ جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت در خصوص شهادت علاء خلیل قیسیه (۲۸ساله) از منطقه «الظاهریه» در جنوب الخلیل توسط نیرو‌های صهیونیستی اعلام کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی، مقاومت را برای تحقق پیروزی‌های حتمی در مسجد الاقصی گسترده‌تر می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین موجب می‌شود تا این رژیم و نظامیان و شهرک نشینانش بهای سنگین تری پرداخت کنند. جنایت‌های رژیم صهیونیستی تنها منجر پافشاری بیشتر مقاومت برای رهایی از اشغالگران می‌شود.

این جنبش خاطرنشان کرد: این جنایت‌ها منجر به تداوم راه مقاومت و انقلاب تا آزادی کامل خاک فلسطین و همچنین آزادی مقدسات اسلامی و مسیحی و مسجد الاقصی می‌شود.

گفتنی است که یک جوان فلسطینی صبح امروز جمعه در شهرک صهیونیست نشین «تانا عومریم» در جنوب الخلیل در جنوب کرانه باختری هدف شلیک یک شهرک نشین مسلح قرار گرفت و شهید شد.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: فلسطین

محمد بلندگرای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
0
0
من میخوام بیام جهاد ولی راه شو بلد نیستم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *