رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شمارش معکوس برای نهایی شدن انتقال بلینگام به رئال مادرید

10:20 - 05 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۸۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شمارش معکوس برای نهایی شدن انتقال بلینگام به رئال مادرید
به گفته رسانه‌های اسپانیایی بعد از پایان رقابت‌های بوندسلیگا از قرارداد رئال مادرید با ستاره دورتموند رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری میزان - جود بلینگام در یکی از مهمترین و جدی‌ترین لحظات فوتبالش قرار دارد. در حقیقت این بازیکن می‌تواند هفته آینده قهرمان بوندسلیگا شود و کمی بعد از آن انتقالش به رئال مادرید جدی و رسمی خواهد شد.

نمایندگان رئال اخیرا به آلمان سفر کرده اند تا مذاکرات را با دورتموند آغاز کنند و برای انتقال بلینگام به توافق اولیه رسیدند، اما مرحله نهایی توافق را به پایان بوندسلیگا موکول کردند. در حقیقت مدیران رئال بعد از اتمام بوندسلیگا و در هفته آینده به روند انتقال سرعت خواهند بخشید. انتقال بلینگام توسط مدیران رئال مادرید بسیار استراتژیک دانسته می‌شود چرا که به دنبال تقویت ترکیب در میانه زمین هستند و خرید این بازیکن هم ضروری است.

طبق توئافقات بلینگام قراردادی شش ساله امضا خواهد کرد. رئال مادرید مبلغ ثابت انتقال را ۱۰۰ میلیون یورو تعیین کرده که پاداش‌هایی هم بر اساس عملکرد در نظر گرفته می‌شود.

به گفته خوزه فلیکس دیاز، قرار نیست که بازیکنی از رئال به عنوان بخشی از انتقال مطرح شود و بحث استفاده از براهیم برای کاهش قیمت بلینگام صحت ندارد. بلینگام از تیم‌های دیگر پیشنهاد‌های مالی بهتری داشته، اما رئال مادرید با قلبش وی انتخاب کرده و خط هافبک آینده رئال را در کنار کاماوینگا، شوامنی و والورده تشکیل خواهد داد.

بلینگام در این فصل ۴۲ بازی برای دورتموند بازی کرده و آمار چهارده گل و پنج پاس گل داشته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *