رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان سمنان در بازید از تمامی شعب حوزه قضایی دامغان علل کاهش زمان و افزایش نرخ رسیدگی را بررسی کرد

9:48 - 05 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان در بازید از تمامی شعب حوزه قضایی دامغان علل کاهش زمان و افزایش نرخ رسیدگی را بررسی کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان به عمده مسائلی که در بازید از تمامی شعب حوزه قضایی دامغان مواجه شد بیان کرد و گفت: بررسی علل کاهش زمان و افزایش نرخ رسیدگی، نظم حاکم در شعبه، بررسی تعداد اوقات رسیدگی، افزایش کمیت و کیفیت در رسیدگی و نظارت بیشتر برشعب قضایی از جمله مواردی بود که به انجام آن یادآوری شد.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان همزمان با خجسته اعیاد دهه کرامت در برنامه ایی متراکم، پس از بازدید از ندامتگاه دامغان و واحد تولیدی سیم و کابل بهفر از تمامی شعب آن حوزه قضایی بازدید و در جمع کارکنان قضایی و اداری شهرستان دامغان حاضر و اهتمام بیش از پیش به ارائه خدمات قضایی با کیفیت را یادآور شد.
 
رئیس کل دادگستری استان سمنان پویایی و نشاط را از رفتار و عملکرد حرفه‌ای در خدمت بی منت به مردم دانست و افزود:خدمت به خلق توام بانیت خالص دربر دارنده رضایت مخلوق و از موجبات فلاح و رستگاری است. 

وی ادامه داد: سیاست دستگاه قضایی استان در سال جاری آن است که خدمات قضایی همراه با سرعت و دقت به سهولت برای مراجعین فراهم شود این امر می‌تواند ازطریق کاهش میانگین زمان رسیدگی و افزایش نرخ رسیدگی محقق شود.

عبدالهی به اهتمام در بومی سازی تکالیف مقرر در سند تحول و تعالی قضایی اشاره کرد و گفت: وقتی قوه قضائیه مأموریت‌هایی را تکلیف می‌کند، تمامی ارکان دستگاه قضایی مکلف هستند در جهت تحقق آن برنامه‌ها گام برداشته تا احیاء حقوق مردم بدرستی اتفاق بیفتد.

وی در ادامه به عمده مسائلی که در بازید از تمامی شعب حوزه قضایی دامغان مواجه شد بیان کرد: بررسی علل کاهش زمان و افزایش نرخ رسیدگی، نظم حاکم در شعبه، بررسی تعداد اوقات رسیدگی، افزایش کمیت و کیفیت در رسیدگی و نظارت بیشتر برشعب قضایی از جمله مواردی بود که به انجام آن یادآوری شد.
 
رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه تاکید کرد: چشم امید مردم با حضور در مراجع قضایی، استیفای قانونی، به موقع و توأم با رفتار کریمانه از سوی مسئولین و زمام داران دستگاه قضایی است و نباید با رفتار غیرحرفه‌ای نعمت مراجعات مردمی را از خود سلب کنیم. 
 
در این دوره بازدید رئیس کل دادگستری استان سمنان از چهار نفر از کارکنان قضایی و اداری که در نتیجه‌ی نظارت بعمل آمده، عملکرد مطلوبی داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *