گفت‌وگو|

انتظاری: مهار پنالتی بیرانوند تأثیر زیادی در پیروزی پرسپولیس داشت/ دربی جذابی در فینال شاهد خواهیم بود

1:00 - 05 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
انتظاری: مهار پنالتی بیرانوند تأثیر زیادی در پیروزی پرسپولیس داشت/ دربی جذابی در فینال شاهد خواهیم بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه مقابل هوادار به کار پرسپولیس آمد و با استفاده از تجربه‌ بالاتر بازیکنان به پیروزی دست پیدا کردیم.

سهراب انتظاری، پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره بُرد سرخپوشان مقابل هوادار در نیمه‌نهایی جام حذفی و صعود به فینال اظهار داشت: بازی سختی بود چرا که سرمربی هوادار تجربه خوبی در جام حذفی داشت و ما هم بعد از قهرمانی لیگ وارد این مسابقه شدیم و بچه‌ها از لحاظ انگیزه تخلیه شده بودند. نیمه اول بازی انگیزه و انرژی بازیکنان پرسپولیس خیلی بالا بود و خوب بازی کردند و ۲ گل زدند و خیلی خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم افت کردند.

وی ادامه داد: به نظرم پنالتی که بیرانوند در نیمه اول از شجاعی گرفت در روند بازی پرسپولیس تأثیر زیادی داشت، اما در نیمه دوم هوادار بهتر بازی کرد و بچه‌های ما از لحاظ بدنی خسته شده بودند و تحلیل رفتند. البته تجربه به کار پرسپولیس آمد و با استفاده از تجربه‌ بالاتر بازیکنان به پیروزی دست پیدا کردیم.

*هوادار در نیمه دوم عالی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: زمانی که هوادار به پرسپولیس فشار آورد بازیکنان پرسپولیس توانستند در یک ضدحمله خوب گل سوم بزنند و در نهایت بازی را ببرند. در مجموع هر ۲ تیم خوب بازی کردند به خصوص تیم هوادار که در نیمه دوم عالی بود. به هر حال بعد از این بُرد یک فینال جذاب و دیدنی در دربی سرخابی‌ها داریم.

انتظاری درباره فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس گفت: دربی در همه جای دنیا جذابیت خاص خود را دارد و فکر نکنم که در این ۱۴، ۱۵ سال این ۲ تیم در فینال جام حذفی به هم برخورد کرده باشند. استقلال مقابل نساجی پیروز شد و پرسپولیس هم مقابل هوادار برنده شد و دربی جذابی در فینال خواهیم داشت. امیدوارم تماشاگران در استادیوم و پای گیرنده‌ها از این بازی لذت ببرند و یک بازی خوب شود و هرتیمی که مستحق است برنده این بازی شود. 

*جشن قهرمانی مناسبی در‌ قائمشهر برای پرسپولیس نگرفتند

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم برنده این دیدار پرسپولیس باشد، چون یک جشن قهرمانی به هوادارانش بدهکار است و در قائمشهر آنطور که باید و شاید جشن قهرمانی درست و درمانی برگزار نشد. به نظرم برای تیمی که مستحق قهرمانی بود جشن قهرمانی مناسبی نگرفتند. امیدوارم جشن قهرمانی ۲ طرفه بگیریم هم جشن قهرمانی لیگ برتر و هم جشن جام حذفی را در کنار هواداران برگزار کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *