گفت‌وگو|

حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه‌ها تعامل مردم و دستگاه قضا را افزایش می‌دهد

7:45 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حضور رییس قوه قضاییه در دانشگاه‌ها تعامل مردم و دستگاه قضا را افزایش می‌دهد
یک نماینده مجلس درباره رویکرد رئیس قوه قضاییه در ارتباط با دانشجویان و حضور در دانشگاه‌ها گفت: این اقدام بسیار خوبی است همه قوا باید با افکار عمومی ارتباط داشته باشند و در مجامع عمومی حضور یابند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی، در دانشگاه بجنورد حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد.  

حضور اخیر رئیس دستگاه قضا در دانشگاه بجنورد، چهارمین حضور وی در مجامع دانشگاهی و در بین دانشجویان، طی ده ماه اخیر بود.

در همین رابطه حجت الاسلام اکبر احمدپور به میزان گفت: حضور رییس دستگاه قضا در دانشگاه‌ها اقدام بسیار خوبی است و  همه قوا باید با افکار عمومی ارتباط داشته باشند و در مجامع عمومی حضور یابند.

نماینده خواف و رشتخوار گفت: برخی مردم ممکن است نسبت به عملکرد قوا سوال و ابهامی داشته باشند روسای قوا و دیگر مسئولان باید بین عامه مردم حاضر شوند. دیدگاه خود و عملکرد دستگاه تحت امر خود را به مردم تبیین کنند و به سوالات مردم پاسخ دهند، چرا که این موضوع تعامل مردم و قوا را بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: هر میزان که همسویی و تعامل در جامعه افزایش یابد به نفع اقتدار کشور و مایه اعتماد بیشتر مردم خواهد شد و مردم نیز از قوا بیشتر حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *