وویوویچ: اتفاقات فینال و رفتار تماشاگران زیبنده هندبال ایران نبود/ بازی را جدی شروع نکردیم

18:14 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۲۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
وویوویچ: اتفاقات فینال و رفتار تماشاگران زیبنده هندبال ایران نبود/ بازی را جدی شروع نکردیم
سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: یک روز استراحت می‌کنیم و سپس تمرینات را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا شروع می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - وسلین وویوویچ، سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از قهرمانی در لیگ برتر هندبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بعد از بازی اول، امروز بازی را جدی شروع نکردیم. بازیکنانم تمرکز کافی نداشتند. البته بازیکنانمان مصدوم بودند، ولی با تمام توان شرکت کردند.

*در خصوص داوری این دیدار؟ امروز هیچ چیز خوب نبود. هم تماشاگران رفتار خوبی نداشتند و هم حواشی خوبی ندیدیم که این‌ها برازنده هندبال نیست.

*در خصوص اینکه تنها ۸ روز تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا فرصت هست و آیا این زمان برای ریکاوری کافی هست؟ زمان زیادی تا شروع قهرمانی آسیا نداریم. یک روز استراحت می‌کنیم و بعد تمرینات را شروع می‌کنیم.

*در مورد اولین حریف تیمش در این رقابت‌ها؟ تا امروز تمرکز ما روی لیگ بود که به پایان رسید. از فردا حریفان‌مان را آنالیز می‌کنیم و تعداد زیادی فیلم از حریفان داریم. شاید روی کاغذ الریان از ما قوی‌تر باشد، ولی ما در خانه هستیم و با صددرصد توان برابر این تیم و سایر حریفان‌مان قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *