گفت‌وگو|

سیفی: هیچ مسابقاتی را برای خودم بزرگ نمی‌کنم/ خداحافظی؟ بدم نمی‌آید استراحت کنم

7:45 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سیفی: هیچ مسابقاتی را برای خودم بزرگ نمی‌کنم/ خداحافظی؟ بدم نمی‌آید استراحت کنم
ملی‌پوش ووشو ایران گفت: برخی‌ فکر می‌کنند به خاطر ارتباط خوبم با اوجاقی کمتر تمرین کنم، اما این‌فکر کاملاً اشتباه است.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه از بین رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی در کدام رویداد شرکت می‌کند اظهار داشت: اگر خدا بخواهد هم به جهانی می‌روم و هم در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم. در هر دو انتخابی فیکس شدم و به قدری هم آماده هستم که از پس هر دو رقابت سطح بالا بربیایم؛ در مجموع هیچ مسابقاتی را برای خودم بزرگ نمی‌کنم.

وی درباره سریال مدال‌های طلای خود در بازی‌های آسیایی گفت: ان‌شاءالله چهارمین طلا بازی‌های آسیایی را بگیرم؛ بدم نمی‌آید بعد از این مدال با توجه به سن و سالم کمی استراحت کنم. فعلاً نمی‌گویم خداحافظی می‌کنم، اما قول استراحت را می‌دهم. (با خنده)

قهرمان پرافتخار ووشو درباره سرمربیگری امیر اوجاقی در تیم ملی گفت: او از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی من است و همین موضوع باعث می‌شود با جدیت بیشتری کارم را انجام دهم و هرچه در توان داریم برای موفقیت تیم ملی و سرمربی خوبمان به نمایش بگذارم. شاید برخی فکر کنند به خاطر ارتباط خوب من و اوجاقی، کمتر تمرین کنم، اما این فکر کاملاً اشتباه است و مطمئن باشید دو برابر قبل تمرین می‌کنم.

وی درباره احتمال عدم اعزام به مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: امیدوارم کار تیم ملی درست شود تا به رقابت‌های جهانی آمریکا اعزام شویم. نزدیک به ۴ سال است مسابقات بزرگ ووشو لغو می‌شود و خیلی سخت است فقط تمرین کنیم و خودمان را در شرایط بدنی روحی خوب نگه داریم.

سیفی در پایان خاطرنشان کرد: ووشو رشته مدال آور و پرافتخاری در ایران است و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان باز هم پرچم مقدس کشورمان را برافراشته کنیم و برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت بیشتر داریم که مطمئن هستم مسئولان ورزش در این امر کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *