بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و سراسرنمای مقاومت به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر

15:34 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۱۹۶
بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و سراسرنمای مقاومت به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر
به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهرو به منظور بزرگداشت این روز بازدید از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با سوم خردادماه سالروز حماسه جاودان آزادسازی خرمشهر و به منظور پاسداشت این حماسه ملی، بازدید از از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان است.

لازم به ذکر است این مجموعه ملی در روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.
همچنین مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند می‌بایست جهت رزو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه نموده و یا با شماره تفلن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۹۱۰ تماس بگیرند.

شایان ذکر است موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌است. این موزه با زیربنای۰۰۰، ۲۰۵ متر مربع، یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن‌های آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

نشانی: میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *