رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قلعه‌نویی: عنایتی گزینه‌ خوبی برای تیم امید بود/ نمی‌دانم چرا حضور قطبی منتفی شد

13:55 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قلعه‌نویی: عنایتی گزینه‌ خوبی برای تیم امید بود/ نمی‌دانم چرا حضور قطبی منتفی شد
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از حضور قطبی در تیم فوتبال امید استقبال کردم، اما نمی‎دانم چرا نشد.

خبرگزاری میزان - امیر قلعه‌نویی درباره انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: اعتقاد دارم او یکی از مربیان خوب و آینده‌دار فوتبال است و شکی در آن ندارم. حدود یک ماه قبل این پروسه را راه‌اندازی کردیم و با دعوت کمیته ملی المپیک به آنجا رفتیم و با حضور دوستان جلسه‌ای ۲ - ۳ ساعته داشتیم و نظراتمان را گفتیم.

وی ادامه داد: آنجا تصمیم گرفته شد حبیب کاشانی به عنوان مدیر تصمیم نهایی را بگیرد البته با ما هم مشاوره می‌کرد و نظراتمان را می‌گفتیم تا اینکه گزینه‌های مطرح شده به هر علتی نشد. زمانی هم که در قطر بودیم در تماس تصویری که با هم داشتیم کاشانی قطبی را کاندید کرد که من هم خیلی استقبال کردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اعتقادم این است که قطبی توانایی و پتانسیل بالایی دارد، اما پیشنهاد دادیم باتوجه به اینکه وی مدتی از فوتبال ایران دور بوده و شناخت کمتری دارد به خصوص روی جوانان یک مربی را کنارش بگذاریم که این زمان را کمتر کند، اما اینکه به چه علت حضور قطبی منتفی را من نمی‌دانم و باید کاشانی توضیح دهد.

قلعه‌نویی درباره پیشنهاد همراهی مغانلو، نیازمند و ترابی با تیم ملی فوتبال امید در مسابقات عنوان کرد: این انتخاب حسینی بود حالا شاید عنایتی نظر دیگری داشته باشد.

وی در واکنش به تغییر در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: نامه آن را زدیم و مراحل آخرش در حال انجام است، پیش‌قرارداد هم فرستاده شده است. ما در اجلاس فیفا نیز با مدیر برنامه مربی مدنظرمان صحبت کردیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *