مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای تجسمی و روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد

11:45 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۱۳۷
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای تجسمی و روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای تجسمی و روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور محمود سالاری معاون هنری و مدیران این معاونت برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت هنری، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای تجسمی و مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن نشست‌های این معاونت برگزار شد.  

در این مراسم محمود سالاری معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تودیع عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی، محمد خراسانی زاده را به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب کرد.  

همچنین در ادامه این مراسم، معاون هنری وزیر ارشاد، با تودیع مسعود الله‌یاری مدیر قبلی مرکز ارتباطات و رسانه این معاونت، محمدباقر صنیعی‌منش را به عنوان مدیر جدید این بخش منصوب کرد.  

در ابتدای  مراسم، سالاری با بیان تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و امام رضا علیه السلام، ضمن تشکر از زحمات سهرابی حضور او در اداره کل هنرهای تجسمی را همراه با زحمات و برکات فراوان دانست و گفت: امیدوارم معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد از تجربیات ایشان  بهره‌مند بشود.  

سهرابی نیز در سخنان کوتاهی با تشکر از سالاری، برای اداره کل هنرهای تجسمی و خراسانی‌زاده آرزوی موفقیت کرد.  

سپس خراسانی‌زاده در صحبت‌های خود ضمن تشکر و قدردانی از سهرابی بیان کرد که در این دوره تمام اهتمام خود و همکارانش برای پیشبرد اهداف اداره کل هنرهای تجسمی بر اساس اسناد راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.  

وی گفت که در این دوره از تجربیات مدیران گذشته نیز استفاده می‌شود و کارهای خوبی که مدیران قبلی آغاز کرده‌اند تکمیل خواهد شد و قرار نیست همه امور از ابتدا پیگیری و اجرا شود. همچنین تمام حوزه‌های تجسمی مانند گرافیک، کاریکاتور، نقاشی، سفالگری، مینیاتور و…در فرایند اجرای امور قرار خواهد گرفت. 

بعد از این سالاری با تشکر از مسعود الله‌یاری حضور او در سال گذشته را بسیار مفید ارزیابی و بیان کرد که با کمک‌های او معاونت امور هنری با کمترین حواشی مواجه شد.  

الله‌یاری نیز در صحبت‌های خود از معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت اعتمادی که به او شده بود تشکر و برای دوره جدید مدیریت ارتباطات معاونت هنری آرزوی موفقیت کرد. 

صنیعی‌منش نیز در صحبت‌های خود با اعلام تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات به اصحاب رسانه گفت: عرصه ارتباطات و رسانه هنر در سالیان اخیر دچار تغییر و تحولات زیادی شده است اما فضای رسانه و ارتباطات معاونت هنری باید با یک برنامه تحولی مواجه شود. چراکه برخی از حوزه‌های  مختلف هنر کمتر مورد توجه قرار دارد. از سوی دیگر  باید امور ارتباطات معاونت هنری کنش‌گر باشد و صرفاً به اطلاع‌رسانی نپردازد.  

سالاری در انتهای این مراسم به مدیران جدید دستور داد تا بر اساس وظایف مندرج در احکام آن‌ها، امور محوله را با جدیت پیگیری کنند.   

در این مراسم مدیران  ومشاوران معاونت امور هنری حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *