رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

نهرودی: تاریخ دقیق برگزاری اردو مشخص نیست/ شاید مربی جدید به تیم ملی بوکس اضافه شود  

8:45 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۰۴۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نهرودی: تاریخ دقیق برگزاری اردو مشخص نیست/ شاید مربی جدید به تیم ملی بوکس اضافه شود

 
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اگر قهرمانی آسیا پیش از بازی‌های آسیایی باشد، باید در ۱۳ وزن بوکسور دعوت کنیم.

حسین نهرودی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص تاریخ شروع اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: فعلا اردوی تیم‌های پایه برگزار می‌شود و چون خوابگاه نصرت در اختیار این عزیزان است، فعلا تاریخ دقیق اردوی بزرگسالان مشخص نیست، اما فکر نمی‌کنم این موضوع زیاد طولانی باشد.

وی افزود: تا جایی که من شنیده‌ام رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرده خوابگاه نصرت باید در اختیار تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی باشد و باید با کادرفنی تیم‌های پایه صحبت کنیم و در نهایت ببینیم از چه زمانی اردوی تیم بزرگسالان را آغاز کنیم. البته قطعا تیم‌های پایه هم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و در تمامی مسائل با تعامل کار را پیش می‌بریم.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه بوکسور‌ها در ۱۳ یا ۷ وزن به اردو می‌آیند گفت: اگر قهرمانی آسیا پیش از بازی‌های آسیایی باشد، باید در ۱۳ وزن بوکسور دعوت کنیم اگر غیر از این باشد ۷ وزن را می‌خواهیم، اما بنظرم فعلاً منطق این را می‌گوید در هر ۱۳ وزن بوکسور آماده در اختیار کادرفنی تیم ملی باشد.

نهرودی درخصوص اینکه شنیده شده قرار است مربی جدیدی به کادرفنی تیم ملی اضافه شود، خاطرنشان کرد: شما این موضوع را از کجا می‌دانید؟ فعلا در حد حرف بوده و در حال بررسی هستیم تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم و در صورت نهایی شدن، این موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *