حضور ۲۰ نفر از مسئولان قضایی فارس در حرم علی بن حمزه (ع) به منظور بررسی مشکلات قضایی مردم

16:16 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۹۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حضور ۲۰ نفر از مسئولان قضایی فارس در حرم علی بن حمزه (ع) به منظور بررسی مشکلات قضایی مردم
۲۰ نفر از مسئولان قضایی استان فارس، به منظور بررسی مشکلات قضایی مردم در حرم علی بن حمزه (ع) حاضر شدند.

خبرگزاری میزان- همزمان با دهه کرامت و در راستای اجرای برنامه‌های تدوین شده در سند تحول قضایی، رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زائران حرم علی بن حمزه (ع) پرداختند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پاسخگویی به مراجعات عمومی و بررسی مسائل قضایی آنان علاوه بر برنامه‌های معمول هفتگی به مناسبت‌های مختلف در امکان عمومی نیز برگزار می‌شود، گفت: فارس از سال‌های پیش در جهت برگزاری ملاقات‌های عمومی پیشرو بوده است که این روند در سال‌های اخیر با تدوین برنامه‌های جامع و هدفمندتر از گذشته انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: حضور هیأت قضایی استان در جمع مردم زمینه ساز غنی‌تر شدن سرمایه اجتماعی قوه قضاییه است و این امر در گرو تکریم و ارتباط نزدیک مسئولان با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه این دیدار عمومی به اراده دستگاه قضایی در مبارزه قاطع و فساد اشاره کرد و با بیان اینکه فرایند مبارزه با فساد امری توقف ناپذیر است از رسیدگی ویژه، به پرونده اخیر فساد اداری و برخورد قاطع و قانونی در صورت احراز اتهامات افراد و قطعیت احکام خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در صورت افزایش آگاهی‌های عمومی و پیشگیری از ابتلای مردم به پرونده‌های متعدد قضایی و محور قرار دادن برنامه‌های قضا زدایی، دستگاه قضایی می‌تواند به پرونده‌های مهم و مشکلات اساسی‌تر بپردازد.

رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و هیئتی متشکل از رئیس کل، دادستان مرکز استان، معاونین قضایی، معاونین دادستان  از صبح امروز  با حضور در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) شیراز به بررسی پرونده‌های قضایی ۲۴۸ نفر از مراجعان پرداختند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *