رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعوت از ۱۵ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بانوان زیر ۱۶ سال

12:41 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۹۴۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دعوت از ۱۵ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بانوان زیر ۱۶ سال
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران برای برگزاری اردوی برون‌مرزی فردا (سه‌شنبه دوم خرداد) عازم تایلند خواهد شد

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر آسیا از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران این رده سنی ایران تمرینات خود را از هشتم فروردین ماه آغاز کرده است.

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختر ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از امروز (دو‌شنبه یکم خرداد) در کمپ تیم‌های ملی زنان فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و در ادامه این مرحله از تمرینات، کاروان تیم ایران فردا (سه‌شنبه دوم خرداد) ساعت ۲۱:۳۰ راهی تایلند خواهد شد تا بازیکنان تمرینات خود را در اردوی برون مرزی بانکوک پیگیری کنند.

این نخستین اردوی برون مرزی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختر ایران است و ۱۵ بازیکن به دعوت فاطمه شعبان خمسه در آن حضور دارند که در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف حریف تایلند خواهد رفت و این اردو تا یازدهم خرداد ادامه دارد.

آیناز باقری، زهرا نجف بیک، یلدا جعفری، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، نگین مطبوعی، نگار ملاحسینی، آیدا باقرنیا، تینا حیدری، نیلوفر محمدی، کیمیا سهرابی، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب، هستی واحدی و النا همایونی‌راد بازیکنان دعوت شده به این اردوی برون مرزی هستند.

افسانه شکوهی‌فر (سرپرست)، فاطمه شعبان خمسه (سرمربی)، بهاره نیازی و مهدیه خواجه کلایی (مربیان)، فهیمه مهلوجی (مربی بدنساز) و اکرم حبیب لو (پزشک) به عنوان کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران را در اردوی برون مرزی تایلند همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *