رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکوری: حسینی گزینه اول پیکان برای فصل بعدی است/ مربی مدرسه فوتبال باید حداقل مدرک B داشته باشد

15:10 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۸۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شکوری: حسینی گزینه اول پیکان برای فصل بعدی است/ مربی مدرسه فوتبال باید حداقل مدرک B داشته باشد
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: بر اساس بودجه، اهداف و چشم انداز باشگاه مطمئنا گزینه اول خود حسینی است.

خبرگزاری میزان - ابراهیم شکوری، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره رونمایی از سامانه آموزش فدراسیون فوتبال و همچنین وضعیت کادرفنی تیم پیکان در فصل آینده صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌‎خوانید.

*سامانه کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بر اساس سیاست‌های کلی که کیفی سازی آموزش در جهت چابک سازی رونمایی شد. کلیه فرآیند ثبت نام از درخواست هیات تا آخرین مرحله که دریافت مدرک است به همت بخش IT فدراسیون فوتبال رونمایی شد. مدارک را هم می‌توانند به صورت آنلاین دریافت کنند. می‌توانیم به کار سرعت بدهیم و شفافیت لازم ایحاد شود. امیدوارم این سامانه بتواند در خدمت توسعه آموزش باشد. قطعا مشکلات و کمبود‌هایی دارد که به مرور زمان و با همکاری بخش IT و کمیته آموزش برطرف خواهد شد.

*از نظر کمی بسیار تعداد بالایی مربی در سطح کشور داریم، ولی به دنبال کیفی سازی هستیم. هرچه سطح کلاس‌ها سطح بالاتری داشته باشند سعی می‌کنیم فیلتر‌ها سنگین‌تر باشد تا هرکسی به سطح بالاتر می‌رسد توانمندتر باشد. اگر هم فردی نمی‌تواند در دوره‌ای شرکت کند، برود و خودش را توانمندتر کند.

*امروز کلیه روسای آموزش هیات‌های فوتبال، دپارتمان‌ها و مسئولین IT آن‌ها حضور داشتند. ارتباط بسیار خوبی بین آن‌ها و فدراسیون فوتبال برقرار شده، مشکلی بابت این موضوع نداریم. فرآیند کاملا شفاف است. درخواست از سمت هیات می‌آید، مورد تایید فدرسیون فرار می‌گیرد. نفرات رجیستر می‌شوند، مورد تایید قرار می‌گیرند، کلاس برگزار می‌شود، مدرس نتایج را اعلام می‌کند و مدارک صادر می‌شوند.

*در خصوص اینکه آیا کمیته آموزش بر مدارس فوتبال نظارتی دارد؟ مدارس فوتبال دستورالعمل دارند و نظارت هم صورت می‌گیرد، اما فدراسیون فوتبال نمی‌تواند یک جمعیت ۸۰ میلیونی را رصد کند. خانواده‌ها باید نظارت داشته باشند. از مدارس فوتبال مورد تایید فدراسیون فوتبال استفاده کنند. اگر خانواده‌ها همکاری کنند با توجه به قوانینی که موجود است می‌شود جلوی خیلی از مسائل را گرفت. برای مدرسه فوتبال باید حداقل مدرک B را داشته باشید. بعضی مدارس سطح بندی کردند. برخی مدارس نیاز به مدرک A لایسنس دارند.

*در مورد وضعیت مجتبی حسینی؟ با توجه به بودجه بچه‌ها زحمت کشیدند. حسینی قطعا گزینه اول باشگاه پیکان خواهد بود. باید عملکرد سال گذشته را بررسی کنیم. بر اساس بودجه، اهداف و چشم انداز باشگاه مطمئنا گزینه اول خود حسینی است. در جریان نیستم که در بحث تیم ملی امید چه اتفاقاتی افتاد. باید صحبت کنیم و یک بررسی صورت بگیرد.

*در خصوص میزبانی هوادار از پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی و اینکه چرا برای بازی پیکان این اتفاق نیفتاد؟ آن بازی تمام شد. برگزاری بازی‌های بزرگ و کلیه بازی‌ها باشگاه‌ها قسمتی از کار هستند. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، شورای تامین و چندین نهاد و سازمان دیگر باید در این زمینه تصمیم گیری کنند. از عهده یک نفر خارج است. به خصوص در بازی‌هایی که حساس می‌شود. این موضوع تمام شده، دوستانی که بازی دارند صحبت کنند، بهتر است. نامه اول را خیلی شفاف زدیم. این مساله تمام شده و بهتر است درموردش صحبت نکنیم، ولی مشخص بود.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *