رئیس کل دادگستری زنجان از پروژه تجاری و خدماتی گلشهر بازدید کرد

14:29 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان از پروژه تجاری و خدماتی گلشهر بازدید کرد
رئیس کل دادگستری زنجان از پروژه تعطیل شده تجاری و خدماتی گلشهر زنجان همراه فرماندار، شهردار، پیمانکار پروژه و قاضی رسیدگی کننده بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی همراه فرماندار و شهردار زنجان، پیمانکار پروژه و قاضی رسیدگی کننده به پرونده، از پروژه تعطیل شده تجاری و خدماتی گلشهر زنجان بازدید کرد. 

وی در حاشیه این بازدید گفت: هدف از حضور و بازدید از پروژه تجاری و خدماتی گلشهر کمک برای حل اختلاف است و این پروژه به مساحت ۲۴ هزار متر مربع که از پروژه‌های بزرگ در زنجان به شمار می‌آید که از سال ۹۹ با بروز اختلاف میان شهردار وقت زنجان و پیمانکار با پیشرفت ۲۷ درصدی متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر رفع موانع و اختلاف بین طرفین پروژه بر از سر گیری ساخت پروژه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: مقاوم سازی پروژه از همین ابتدای ساخت اعم از بتن ریزی اصولی و رعایت نکات ایمنی از بروز خطرو خسارت جلوگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان از پروژه تجاری و خدمات گلشهر زنجان بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه این پروژه تجاری و خدماتی در صورت تکمیل به موقع ضمن جلوگیری از خسارت به بیت المال موجبات بهره مندی اهالی گلشهر زنجان را فراهم خواهد کرد، گفت: با توجه به گزارش مسئولان پروژه احداث ۴۰۰ واحد پارکینگ و تعداد قابل توجهی واحد‌های خدماتی و تجاری در این پروژه تا حدی زیادی مشکل اهالی را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دستگاه قضایی در این پروژه تحقق شعار سال و حل اختلاف بین شهرداری و پیمانکار تسهیل در اتمام پروژه وهمچنین حمایت از سرمایه گذار است، ادامه داد: انتظار ما این است از همین امروز با رعایت استحکام و اصول ایمنی، پیمانکار نسبت به ساخت و تکمیل پروژه قدام کند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *