انتقاد دادستان گلستان از تاخیر در افزایش ظرفیت مرکز ترک اعتیاد توسکستان 

12:17 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
انتقاد دادستان گلستان از تاخیر در افزایش ظرفیت مرکز ترک اعتیاد توسکستان 
دادستان مرکز استان گلستان گفت: با وجود تامین بودجه مورد نیاز برای توسعه مرکز ترک اعتیاد توسکستان، هنوز کار اجرایی این مرکز به بهانه انتظار برای آمدن مدیران کشور برای کلنگ زنی معطل مانده است. 

خبرگزاری میزان- محمود اسپانلو  در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون در گلستان گفت: با وجود تامین بودجه مورد نیاز برای توسعه مرکز ترک اعتیاد توسکستان، هنوز کار اجرایی این مرکز به بهانه انتظار برای آمدن مدیران کشور برای کلنگ زنی معطل مانده است.

وی افزود: بر اساس آمار، دست کم با ۲ هزار معتاد متجاهر مواجه هستیم که برای بازگشت به زندگی به یک مرکز بازپروری و مهارت آموزی به منظور توانمند کردن این افراد نیاز داریم.

 اسپانلو گفت: با وجود آسیب‌های اجتماعی مانند سرقت و فروپاشی بنیان خانواده‌ها که اعتیاد گریبان گیر جامعه کرده است باید همه مسئولان برای کمک به ساخت و توسعه زودتر این مرکز در توسکستان اقدام کنند تا خدمات بازپروری و مهارت آموزی ارائه شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: همزمان با برخورد با مدیرانی که به موقع تصمیم‌های مدیریتی نمی‌گیرند و به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی‌کنند و ترک فعل می‌کنند، از مدیرانی هم که ظرفیت‌های قانون را برای منافع عمومی به خدمت می‌گیرند، قاطعانه حمایت می‌کنیم.

 اسپانلو در ادامه این جلسه گفت: همه تکالیف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند حق سلامت، حق اشتغال، حق برخورداری از امکانات رفاهی و حقوق معلولان از مصادیق حقوق عمومی است که لیست این حقوق را بر اساس هر اداره تهیه کرده ایم و تک تک این حقوق را از دستگاه‌های متولی مطالبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *