رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هنرجو: به مدال‌آوری اسکیت در بازی‌های آسیایی امیدواریم

11:43 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۲۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هنرجو: به مدال‌آوری اسکیت در بازی‌های آسیایی امیدواریم
رییس فدراسیون اسکیت گفت: کسب مدال در هانگژو موجب تحول و دیده شدن بیشتر این رشته ورزشی می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، دور سوم نشست‌های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان، یزد، مرکزی و کیش با حضور نایب رییس بانوان و دبیر کل فدراسیون، مشاور عالی فدراسیون و مسئول کمیته فرهنگی به صورت آنلاین برگزار شد. در ابتدای این جلسه حمید رضا بخارایی دبیر کل فدراسیون ضمن خوشامدگویی به روسای هیات‌ها در خصوص موضوعات نشست توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت ضمن تقدیر از حضور روسا در این نشست و تاکید برهمکاری هیات استان‌ها برای آمادگی مسابقات آسیایی هانگژو گفت: ما امروز شنونده خواهیم بود تا انشالله بتوانیم در سال جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین برنامه و هدف ما بازی‌های آسیایی هانگژو است و بیشترین انتظار ما از هیات‌های استانی نیز در همین راستا می‌باشد.

رییس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه امیدواریم اسکیت در هانگژو مدال آور باشد افزود: کسب مدال در هانگژو موجب تحول در اسکیت و دیده شدن بیشتر این رشته ورزشی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۲ رشته موجود ۸ رشته کاملا فعال می‌باشد اظهار داشت: انتظار داریم تا هیات‌های استانی مجمع سالیانه را در زمان مورد نظر برگزار کنند و انتخابات چند هیات استانی نیز امسال برگزار خواهد شد.

در ادامه مریم وفاخواه نایب رییس بانوان نیز ضمن ارایه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های حوزه بانوان در خصوص دوره‌های برگزار شده مربیگری و داوری در بخش بانوان و آقایان و کارگاه‌های ارتقا و برنامه‌های آتی کمیته آموزش توضیحاتی ارائه نمود. همچنین دکتر حسن خسروی مشاور رسانه‌ای و مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون نیز در خصوص مسائل فرهنگی و برنامه‌های پیش روی این کمیته توضیحاتی ارائه نمودند.

فضلی مشاور عالی فدراسیون نیز ضمن اشاره به تاثیر مثبت برگزاری جلسات اینچنینی بیان داشت:برگزاری این جلسات با روسای هیات‌ها هرچند به صورت وبیناری بسیار میتواند در رشد عملکرد فدراسیون و استان‌ها تاثیرگزار باشد

در پایان مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با اشاره به نیاز به همکاری بیشتر هیات‌های استانی بیان داشت:با کمک و یاری هیات‌های استانی می‌توانیم قدم‌های رو به جلویی برای پیشرفت اسکیت و رشته‌های زیر مجموعه برداریم.

گفتنی است در این نشست در خصوص مسایل و مشکلات ورزش اسکیت بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *