ماموریت ناوگروه ۸۶ نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است

10:44 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۶۹۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ماموریت ناوگروه ۸۶ نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است
سرلشکر پاسدار محمد باقری باتاکید بر اینکه ماموریت ناوگروه ۸۶ نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است، گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش فراتر از امواج اقیانوس کاری به ظاهر نشدنی را به سرانجام رسانده و موجب سربلندی نیرو‌های مسلح و ایران اسلامی شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین استقبال رسمی از ناوگر‌های ۸۷ نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندر عباس، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای نیروی دریایی، اظهار داشت: امروز به استقبال دریادلان نیروی دریایی ارتش آمده‌ایم که فراتر از امواج اقیانوس کاری به ظاهر نشدنی را به سرانجام رسانده و موجب سربلندی نیرو‌های مسلح و ایران اسلامی شدند.

وی ادامه داد: حوادث گوناگون و تجربه ۴۴ ساله به ما نشان داده که برای سربلندی میهن راهی جز طی کردن عزت و اقتدار نداریم و این راهی الهی است که باید گام به گام برای عزت این ملت طی کنیم. دریا یک قدرت برای ملت ماست و ما برای اینکه یک قدرت دریایی باشیم، چیزی کم نداریم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: خداوند همه ویژگی‌های تبدیل شدن به یک قدرت دریایی را به ما اعطا کرده و اقدام بی‌سابقه نیروی دریایی ارتش در انجام این ماموریت تاریخی یک اقدام استثنائی و تاریخی است. ما در مذاکرات و دیدار‌ها می‌بینیم که حتی کشور‌هایی که از لحاظ فنی این توانمندی را دارند، جرأت انجام چنین ماموریتی را ندارند، اما این جمهوری اسلامی است که دست به این اقدام زده و این مسیر خطرناک را طی و آماری استثنایی را رقم می‍زنند.

وی ادامه داد: بسیار افتخار آفرین است که یک نیروی دریایی تحت تحریم چنین ماموریت تاریخی را انجام می‌دهد، افتخار ما شما جوانان هستید که این کار بزرگ را انجام داده و می‍توانید ماموریت‍های بزرگتر را انجام دهید، از شما سپاسگزاریم و البته از خانواده‍های محترم شما سپاسگزاریم که ۸ ماه دوری و فراق شما را تحمل کردند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: این ماموریت تاریخی نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است و شما دریادلان نیروی دریایی ارتش پیام آور اقتدار و بالندگی ایران اسلامی هستید و جا دارد که از زحمات شما عزیزان حاضر در ناوگروه تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *