رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش طارمی به پوکر مقابل فامالیکائو و صعود به صدر جدول آقای گلی پرتغال

8:48 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۶۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش طارمی به پوکر مقابل فامالیکائو و صعود به صدر جدول آقای گلی پرتغال
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو ابراز امیدواری کرد در پایان فصل جاری لیگ برتر پرتغال جایزه بهترین گلزن را به دست آورد.

خبرگزاری میزان - مهدی طارمی که هر ۴ گل پورتو را در بازی هفته سی وسوم لیگ برتر پرتغال برابر فامالیکائو به ثمر رساند در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم. در ۱۵ - ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم، ۲ گل زدیم، اما پس از آن هیجان ما فروکش کرد و ۲ گل خوردیم. برای پیروزی آمده بودیم و تمام تلاشمان را کردیم، تا آخر پیش رفتیم و توانستیم ۲ گل دیگر بزنیم و برنده شویم.

وی درباره ثبت اولین پوکر خود در دوران فوتبالش گفت: از ۴ گلی که در این بازی زدم خیلی خوشحالم و مثل همیشه تلاشم را به کار بستم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه بدهم. فقط باید از هم تیمی‌هایم تشکر کنم که به من کمک کردند تا ۴ گل بزنم. این مهم است، این بخشی از وظیفه من به عنوان یک مهاجم است.

مهاجم پورتو با اشاره به شانس قهرمانی این تیم تصریح کرد: قهرمانی دیگر در دستان ما نیست. اگر بنفیکا امشب پیروز شود قهرمان خواهد شد. در طول فصل تمام تلاش خود را کردیم. در بازی بعدی نیز برای حفظ شخصیت پورتو به میدان خواهیم رفت و باید پیروز شویم. جام حذفی را هم پیش‌رو داریم و روی آن تمرکز می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال کسب عنوان آقای گلی در پایان این فصل تاکید کرد: ببینیم چطور پیش می‌رود. گونسالو راموس بازیکن خوبی است، او این کیفیت را دارد که بتواند گل‌های بیشتری بزند و باید ببینیم چه می‌شود.

طارمی با ۴ گلی که در دیدار مقابل فامالیکائو به ثمر رساند با ۲۱ گل به صدر جدول آقای گلی لیگ پرتغال راه یافت. وی در این مسابقه سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک گل را هم در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد تا به مرد مرد شماره ۱ این مسابقه تبدیل شود.

وب سایت goalpoint پرتغال بعد از پایان مسابقه، به مهدی طارمی نمره ۸.۷ داد تا مهاجم پورتو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و معرفی شود.

واکنش طارمی به پوکر مقابل فامالیکائو و صعود به صدر جدول آقای گلی پرتغال

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *