شرکت نفت و گاز اروندان برای کاهش آلودگی هیدروکربن تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

11:41 - 30 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۵۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شرکت نفت و گاز اروندان برای کاهش آلودگی هیدروکربن تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان در حاشیه سومین روز برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ضمن امضای یک تفاهم‌نامه همکاری برای کاهش آلودگی هیدروکربن از سامانه هوشمند دریافت داده‌های درون شبکه رونمایی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شانا، شرکت نفت و گاز اروندان، در حاشیه سومین روز برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، عیسی نویری، رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان با حضور عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان برای کاهش آلودگی هیدروکربن یک قرارداد همکاری را با شرکت پتروآرمان یار اهواز امضا کرد.

بر اساس این قرارداد، کار مطالعه و اجرای روش سریع و کارا با بازده بالای پاکسازی محیط‌های خاکی و مرکز دفن بهداشتی پسماند‌های صنعتی (لندفیل) از آلودگی هیدروکربن به شرکت پتروآرمان یار اهواز واگذار شد.

رونمایی از سامانه هوشمند دریافت داده‌های درون‌شبکه

شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه برنامه‌های روز سوم برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت از سامانه هوشمند دریافت داده‌های درون‌شبکه رونمایی کرد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این سامانه با رویکرد ایمنی، امنیت و نظارت با قابلیت ماژولار و توسعه برای رویکرد‌های آینده موردنظر سازمان استفاده می‌شود.

وی افزود: پروژه موردنظر شامل طراحی، تولید، پیاده‌سازی و استقرار سامانه نظارتی هوشمند مورد نیاز واحد‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، حراست و HR برای دریافت داده‌های درون شبکه و به‌صورت قابل توسعه است.

وی تصریح کرد: همچنین این سامانه با قابلیت‌های پردازش تصویر و هوش مصنوعی راهکار‌های نظارتی مورد نیاز مجموعه را پیاده‌سازی می‌کند.

آیین رونمایی از این سامانه با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در غرفه شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *