اعلام آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی

10:28 - 30 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۴۹۷
اعلام آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵۷۰ تک آهنگ و ۳۰ آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ صادر کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسفندماه۱۴۰۱، مجوز ۳۹۱ تک آهنگ، ۱۹ آلبوم موسیقی، ۲۹ نماهنگ، ۷۵۶ پرونده قطعه شعر و هشت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۳۳۶ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۱۸ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۱۳ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۹ اثر در ژانر موسیقی سنتی، ۸ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، ۵ اثر در ژانر موسیقی الکترونیک و ۲ اثر در قالب رسیتال پیانو تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۹ آلبوم موسیقی سنتی، ۴ آلبوم موسیقی کلاسیک، ۳ آلبوم موسیقی پاپ، دو آلبوم موسیقی نواحی و یک آلبوم موسیقی تلفیقی در اسفندماه ۱۴۰۱ صادر شده است.

همچنین در فروردین ماه ۱۴۰۲، دفتر موسیقی مجوز ۱۷۹ تک آهنگ، ۱۱ آلبوم، ۴۴۴ پرونده شعر، ۱۰ نماهنگ و هشت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک آهنگ‌های منتشر شده ۱۵۲ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۸ اثر در ژانر موسیقی سنتی، ۶ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۵ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، ۴ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۳ اثر در ژانر موسیقی الکترونیک و یک سرود تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۵ آلبوم موسیقی سنتی، ۳ آلبوم موسیقی کلاسیک، یک آلبوم موسیقی پاپ، یک آلبوم موسیقی تلفیقی و یک آلبوم موسیقی کودک صادر شده است.

شایان ذکر است برای این آثار مجوز انتشار صادرشده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *