سرمربی تیم والیبال شهداب: شاگردانم با تمرکز کافی بازی نکردند

22:06 - 29 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهداب: شاگردانم با تمرکز کافی بازی نکردند
سرمربی تیم شهداب ایران با ابراز ناراحتی زیاد برای شکست مقابل پلیس قطر، گفت: شاگردانم با تمرکز کافی بازی نکردند و از این موضوع خیلی ناراحتم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم شهداب در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) به مصاف پلیس قطر رفت و با شکست سه بر دو مقابل این تیم به عنوان تیم دوم گروه F حریف سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی شد.

سرمربی شهداب ایران در مورد شکست مقابل نماینده قطر، گفت: صعود به نیمه‌نهایی دلیل بر این نیست که در مسابقه‌ای شکست بخوریم. از این باخت خیلی ناراحت هستیم. فکر می‌کنم با تمرکز کافی بازی نکردیم. یکی دیگر از دلایل این شکست پشت سر هم بودن مسابقات است و خیلی ناراحتم هستم.

محمدرضا تندروان به دیدار برایر سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی اشاره کرد و افزود: خوب بود که با تیم اندونزی بازی کنیم، اما الان باید مقابل سانتوری قرار بگیریم. این یک واقعیت است که سانتوری بهتر از تیم اندونزی است، اما اگر هدف رسیدن به فینال و در نهایت قهرمانی است، فرقی نمی‌کند در کدام مرحله با این تیم بازی کنیم.

وی تاکید کرد: برای فردا ریکاوری خوبی انجام می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم بازی باکیفیت‌تری مقابل نماینده ژاپن برگزار کنیم.

نماینده والیبال ایران ساعت ۱۷ فردا (شنبه ۳۰ اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف سانتوری سانبردز ژاپن خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *