رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ اروپا| حذف یاران آزمون به دست آقای خاص/ سویا با کامبک مقایل یووه فینالیست شد + فیلم

1:06 - 29 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ اروپا| حذف یاران آزمون به دست آقای خاص/ سویا با کامبک مقایل یووه فینالیست شد + فیلم
تیم‌های آاس رم و سویا با پیروزی مقابل رقبای خود راهی دیدار فینال لیگ اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۳ شدند.

خبرگزاری میزان - دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در حالی شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ به اتمام رسید که در مهم‌ترین بازی تیم بایرلورکوزن در شبی که سردار آزمون را از ابتدا تا انتها در ترکیب ثابت خود داشت میزبان تیم آاس رم بود و در حالی که نماینده آلمان به دلیل باخت یک بر صفر در بازی رفت محکوم به برتری در این بازی خانگی بود، اما در پایان ۹۰ دقیقه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا شاگردان خوزه مورینیور با کسب این تساوی بدون گل و به اتکای تک گل بازی رفت در المپیاکو راهی فینال لیگ اروپا شوند.

آزمون هم در این بازی حضور کاملی داشت و باوجود داشتن چند موقعیت خوب نتوانست در امر گلزنی موفق باشد و مانع از حذف لورکوزن در این بازی خانگی شود.

*بایرلورکوزن صفر (صفر) - آاس رم صفر (یک)

لیگ اروپا| حذف یاران آزمون به دست آقای خاص/ سویا با کامبک مقایل یووه فینالیست شد + فیلم

در بازی همزمان تیم سویا در حالی در استادیوم سانچز پیسخوان میزبان تیم یوونتوس بود که جدال دو تیم در بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و از همین رو تیم فینالیست محکوم به برد بود که در انتهای این مصاف مهیج و تماشایی تیم اسپانیایی موفق شد با پیروزی ۲ بر یک در وقت‌های اضافی حریف تیم آاس رم در فینال این فصل لیگ اروپا شود.

در ابتدا این یوونتوس بود که با ضربه چیپ دیدنی دوشان ولاهوویچ توانست در خانه سویا پیش بیفتد، اما تیم میزبان که نمایش به مراتب بهتری از بانوی پیر داشت در دقیقه ۷۱ با شوت سرکش سوسو به گل تساوی رسید تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به اتمام برسد تا تکلیف تیم پیروز در وقت‌های اضافه مشخص شود.

در حالی که ۵ دقیقه از وقت اضافه نخست گذشته بود، اریک لاملا روی ارسالی از جناح چپ و با ضربا سری مهار نشدنی گل دوم سویا را به تور دروازه یووه چسباند تا نماینده اسپانیا با برتری ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال این رقابت‌ها شود.

*سویا ۲ (۳) - یوونتوس یک (۲)

گل‌ها: دوشان ولاهوویچ (۶۵) برای یوونتوس/ سوسو (۷۱) و لاملا (۹۵) برای سویا

کارت قرمز: آکونیا(۱۱۵) از سویا

*گل اول یوونتوس به سویا توسط ولاهوویچ (۶۵):

*گل اول سویا به یوونتوس توسط سوسو (۷۱):

*گل دوم سویا به یوونتوس توسط لاملا (۹۵):

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *