الهویی: امروز پروژه ۳ ساله گل‌گهر با قلعه‌نویی به پایان رسید/ مسئول باخت به پرسپولیس من هستم

21:34 - 28 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهویی: امروز پروژه ۳ ساله گل‌گهر با قلعه‌نویی به پایان رسید/ مسئول باخت به پرسپولیس من هستم
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: تلاش کردیم تا این تیم به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شود.

خبرگزاری میزان - سعید الهویی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی هفته سی‌ام لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*پروژه ۳ ساله ما در اینجا به همراه قلعه نویی امروز به پایان رسید. امروز در بازی صنعت نفت فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد، چون در یک بازی که ما از لحاظ فنی برتر بودیم، ولی رقیب برنده شد. به نظرم امروز خدا هوای مردم آبادان را داشت و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

*وقتی قلعه نویی به تیم ملی رفت، قرار شد من در ۷ بازی باقی مانده این پروژه را به اتمام برسانم. به بازیکنانم گفتم تا آخرین لحظه پشتشان را خالی نمی‌کنم. بازیکنان در این بازی و در بازی‌های گذشته مثل پرسپولیس و بازی اراک دیدند من با تمام وجود از آن‌ها حمایت کردم. بازیکنان در این بازی نمایش خوبی داشتند و عملکرد خوبی داشتند. اگر بازی را باختیم من به عنوان سرمربی مسئولیت این باخت را برعهده می‌گیرم. امیدوار گل گهر به همین شکل ادامه دهد. مدیریت گل گهر در پروژه ۳ ساله نشان دادند از فوتبال خوب حمایت می‌کنند.

*در پروژه ۳ ساله با قلعه نویی در گل گهر با همدلی بازیکنان، مدیریت و کادرفنی تلاش کردیم تا این تیم یکی از قطب‌های فوتبال ایران باشد. امیدوار در آینده همین نگرش ادامه داشته باشد. روز‌های خوبی را در سیرجان داشتیم. البته روز‌های بدی هم تجربه کردیم، ولی همیشه خاطرات خوش را به یاد می‌آورم. برای باشگاه گل گهر آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *