دستور ویژه پلیس برای دستگیری عامل تیراندازی منجربه قتل خانوادگی در ورامین و پاکدشت

11:06 - 28 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۲۳۷
دستور ویژه پلیس برای دستگیری عامل تیراندازی منجربه قتل خانوادگی در ورامین و پاکدشت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستور ویژه سردار القاصی مهر برای دستگیری عامل تیراندازی منجربه قتل خانوادگی در ورامین و پاکدشت، خبر داد.

خبرگزاری میزان - سرهنگ حسن زاده شهابی اظهار کرد: صبح دیروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ فردی با استفاده از یک قبضه سلاح گرم اقدام به تیراندازی و قتل یک خانم در شهر ورامین کرد و بلافاصله به وسیله یک‌دستگاه موتور سیکلت از محل متواری شد.

وی افزود: پس از آن پلیس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از اتباع افغانستانی بوده که بدلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به ضرب گوله به قتل رسانده است و سپس به یکی از روستا‌های شهرستان پاکدشت مراجعه و طی یک اقدام جنون آمیز یکی از دوستان همسرش را که وی هم خانمی از اتباع افغانستانی بود را با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله با انگیزه‌های نامعلوم به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: با دستور سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از لحظات اولیه ارتکاب جنایت تیم‌های عملیاتی ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل تشکیل و اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این اطلاعیه از شهروندان عزیز خواسته شده است گزارشات و اطلاعات خود در این خصوص با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

به گفته سرهنگ حسن زاده شهابی، اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *