۳۰ زندانی استان گلستان در قالب پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم آزاد شدند

11:08 - 28 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۲۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۰ زندانی استان گلستان در قالب پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم آزاد شدند
در قالب پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم از اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال جاری ۳۰ محکوم جرائم مالی غیرعمد از زندان‌های گرگان و گنبد کاووس آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - احمد جعفری معاون قضایی اظهار کرد: ۳۳۳ صلح یار و ۴۲ هیات صلح در سراسر استان در کنار اعضا شورای حل اختلاف تمام تلاش خود را برای صلح و سازش پرونده‌های جرائم غیرعمد بکار گرفته اند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: صلح یاران و اعضا هیات‌های صلح از فعالان سازشی، متنفذان و ریش سفیدان ِ طوایف، محلات و ادارات هستند که زیر نظر ستاد صبر استان گلستان از اوایل سال گذشته بصورت جدی در استان آغاز بکار کرده اند.

وی افزود: یکی از اهداف پیش روی ستاد صبر برگزاری پویش‌هایی در اعیاد و مناسبت‌ها با هدف ترویج فرهنگ حسنه بخشش وجلوگیری از تشکیل پرونده قضایی در محاکم است.

جعفری با اشاره به اینکه هم اکنون پویش به حرمت امام رئوف میبخشم در استان گلستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: شکات از میلاد امام حسین (ع) تا پایان فروردین ماه جاری، در بیش از ۶ هزار و ششصد پرونده از حق خود گذشت کردند که نتیجه این بخشش ها، آزادی ۳۰ جوان و ۲ محکوم به قصاص بود که اولیای دم بزرگارانه از حق شرعی خود گذشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *