رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» اعطا می‌شود

14:34 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۸۱۲
نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» اعطا می‌شود
کمیته‌های تخصصی اعطای نشان ملی ششمین جشنواره بین‌المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و انتخاب فعالان این عرصه را برای  اعطای دومین نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کردند. 

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی افشای حقوق بشر آمریکایی، اسماعیل آجرلو دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: پنج کمیته تخصصی نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در قالب ششمین دوره جشنواره بین‌المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و پایش فعالان اقتصادی، فرهنگی و هنری، اجتماعی و رسانه‌ای، حقوقی و نهاد‌های مردمی را که فعالیت چشمگیر و موثری در موضوع «افشای حقوق بشر آمریکایی» داشته‌اند، آغاز کرده‌اند. 

آجرلو افزود: این کمیته‌ها متشکل از شخصیت‌ها و اساتید برجسته و جامعه نخبگان کشور هستند که دعوت جشنواره را پذیرفته و بر اساس معیار‌های فراگیر شکلی و ماهوی، به دقت فعالیت‌ها را بررسی کرده و گزینه‌های نهایی برای انتخاب برگزیدگان نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» را معرفی خواهند کرد. 

ششمین جشنواره بین‌المللی و نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در سال جاری در قالب اعطای نشان ملی و همچنین فراخوان‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، حقوقی، رسانه‌ای، جوانان و فعالیت‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *