رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر بازدید کرد

13:02 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۷۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر بازدید کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور از غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پنجمین روز از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن بازدید از غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی با احسان الله حجتی، رئیس و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور از زحمات دست اندرکاران و کارکنان غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی برای معرفی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در این بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، مدیر کل تبلیغ، ابوالحسن خلج منفرد، مدیر کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی، مهدی بزازان مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و مدیریت عملکرد و مهدی مولایی، مدیرکل فضای مجازی و رسانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور داشتند.

شایان ذکر است، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو اصلی، مجموعاً با ۲۰۰ عنوان کتاب ترجمه شده دو سال اخیر، آماده پذیرایی از بازدید کنندگان و مخاطبان در حوزه نشر بین الملل است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *