رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امنیت امروز مرهون خون پاک شهدا و رزمندگان است

11:35 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۷۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امنیت امروز مرهون خون پاک شهدا و رزمندگان است
امیر سرتیپ بیدادی با تأکید بر ارزش و اهمیّت دوره معارف جنگ گفت: امنیت امروز، بی‌شک مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های بی‌شائبه رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب در حاشیه آیین بیست و سومین دوره میدانی معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، با تأکید بر ارزش و اهمیّت دوره میدانی معارف جنگ گفت: کارکنان قرارگاه جنوب غرب این افتخار را دارند که هرساله به منظور آموزش هرچه بهتر دانشجویان دانشگاه افسری ارتش در دوره میدانی معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، مقدمات و زیربنا‌های لازم را فراهم و آماده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: جنوب غرب کشور از لحاظ ژئوپلتیکی و همچنین به دلیل واقع شدن بیشتر عملیات‌های دوران دفاع مقدس در آن یکی از مناطق پراهمیّت است، به همین دلیل این مهم موجبات ارائه شایسته بسیاری از دستاورد‌های ارتش را برای این قرارگاه فراهم آورده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران میراث‌دار خون بیش از ۴۸ شهید گلگون کفن است، دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش نیز به عنوان عضوی از این بدنه پرافتخار باید همواره به خود بالیده و بدانند امنیت کاملی که حضور آسوده آنان را در این منطقه فراهم آورده است، بی‌شک مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های بی‌شائبه رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیّت دوره میدانی معارف جنگ خاطرنشان کرد: بازگویی عملیات‌های غرورآفرین دفاع مقدس از زبان طراحان اصلی آن عملیات‌ها و دیدار چهره استادان با دانشجویان، علاوه بر افزایش اطلاعات و تجربیات دانشجویان، موجبات برانگیختگی احساسات مثبت در آنان می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *