برگزاری نخستین جلسه کمیته برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا

13:17 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
برگزاری نخستین جلسه کمیته برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا
نخستین جلسه کمیته برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تهران برگزار می‌شود و نخستین جلسه کمیته برگزاری این رویداد امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نائب رئیس، مهدی اسلامی خزانه‌دار، منوچهر پورحسن سرپرست کمیته داوران و مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور برگزاری مسابقات، امیر طلوع‌کیان مدیر رویداد‌های بین‌المللی، مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی، محسن ترابی رئیس سازمان لیگ و محسن زرگر حراست از جمله حاضران در این جلسه بودند و میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال به دلیل عمل جراحی در این جلسه غایب بود.

در ابتدا، رئیس فدراسیون والیبال ضمن تاکید بر اهمیت مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به ابعاد مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این رقابت‌ها به عنوان مهم‌ترین رویداد قاره آسیا و سطح بالای تیم‌های حاضر در آن اشاره کرد.

در ادامه در خصوص تجربیاتی که در زمینه برگزاری رویداد‌های بین‌المللی وجود داشته و مسئله اسکان و ترانسفر تیم‌ها صحبت‌هایی مطرح شد و مشکلات سالن دوازده هزار نفری آزادی به ویژه سیستم تهویه آن مورد بررسی قرار گرفت. موضوعی که در برگزاری مسابقات به عنوان مهمترین مشکل مطرح بود و تا به امروز به دلایل مختلف هنوز برطرف نشده است. چرا که در شرایط برگزاری یک مسابقه استاندارد والیبال دمای سالن می‌بایست ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتیگراد باشد که با توجه به زمان برگزاری مسابقات در گرمای تابستان عدم تهویه مناسب می‌تواند در برگزاری این رقابت‌ها به عنوان معتبرترین مسابقات قاره آسیا خلل ایجاد کند.

در پایان مقرر شد مکاتبات لازم از طریق وزارت ورزش و جوانان جهت بهبود شرایط سالن و تهویه آن صورت گرفته و این موضوع در دستور کار کمیته برگزاری قرار گیرد و همچنین مدیران بخش‌های مختلف براساس شرح وظایف تعیین شده اقدام به انجام و پیگیری امور کنند.

بیان نقطه نظرات حاضران و برنامه‌ریزی برای انجام امور مختلف در خصوص این رویداد و بررسی جنبه‌های مختلف آن بخش دیگری از این جلسه بود که دو هفته آینده پس از انجام امور لازم در دومین جلسه این کمیته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *