رئیس کل دادگستری استان ایلام از حوزه های قضایی مهران، دهلران و موسیان بازدید کرد

12:35 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۳۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام از حوزه های قضایی مهران، دهلران و موسیان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان ایلام از شعب و حوزه قضایی شهرستان‌های مهران، دهلران و بخش موسیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات موجود قرار گرفت.

خبرگزاری میزان -  در ادامه سلسله بازدیدهای رئیس کل دادگستری استان از حوزه های قضایی،عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام به همراه جمعی از معاونین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان از شعب قضایی و شوراهای حل اختلاف شهرستان های مهران، دهلران و بخش موسیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها، کمبود‌ها و مشکلات موجود قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این بازدید همچنین به بررسی درخواست‌های کارکنان قضایی،اداری و مراجعین به این حوزه های قضایی پرداخت.

وی در جریان این بازدید، عملکرد حوزه های قضایی در زمینه موجودی شعب، موجودی اجرای احکام، ابلاغ الکترونیک، تعداد ورودی و خروجی پروندها، متوسط نرخ رسیدگی به پروندها و بررسی وضعیت پروندهای مسن و معوق مورد بررسی قرار داد.

در این سفر همچنین عملکرد دادستانی های این حوزه ها مورد ارزیابی قرار گرفت و از کارخانه نیمه کاره تولید سیمان دهلران نیز بازدید به عمل آمد و دستوراتی در این خصوص برای رفع برخی مشکلات صادر شد.

در پایان علی محمدی با اشاره به بازرسی های انجام شده از حوزه قضایی شهرستان های مهران ، دهلران و بخش موسیان و نشست با همکاران اداری و قضایی و بازدید از شعب  ضمن تقدیر از تلاش‌های بی شائبه قضات و کارکنان این حوزه های قضایی، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب تاکید کرد پرونده نباید در مرحله  دادسرا و تحقیقات طول بکشد و باید در این مرحله با دقت و سرعت منجر به صدور قرار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *